ماد Fallout: London یکی از بزرگ‌ترین و عظیم‌ترین مادهایی است بازی Fallout 4 دریافت کرده و به لطف فروشگاه GOG.com، عرضه آن نزدیک است. با این حال، متوجه شدیم که همه دارندگان Fallout 4 نمی‌توانند در این لحظه و در هنگام عرضه به ماد Fallout: London دسترسی داشته باشند.

فروشگاه GOG.com اعلام کرد کسانی که بازی Fallout 4 را از فروشگاه اپیک گیمز خریداری کرده‌اند، متاسفانه نمی‌توانند در حال حاضر به تجربه ماد Fallout: London بپردازند. Fallout: London قرار است بزرگ‌ترین ماد این بازی باشد که دنیای آن را به طور کامل از پایه، تبدیل به دنیایی دیگر می‌کند. این ماد قرار است شهر آخرالزمانی لندن را به بازی بیاورد و فضا و اتمسفری کاملاً جدید خواهد داشت. با این ماد، می‌توانید در لندن به گشت و گذار بپردازید، با شخصیت‌های جدیدی که اضافه شده گفت و گو کرده و مراحلی کاملاً جدید و متفاوت را دنبال کنید.

همانطور که می‌دانید، چندی پیش شرکت Bethesda اقدام به عرضه آپدیت نسل جدید برای Fallout 4 کرد که مشکلات گسترده‌ای برای این ماد به وجود آورد و سازندگان مجبور شدند عرضه آن را از 23 آوریل به تاریخی نامعلوم، موکول کنند. این آپدیت جدید تغییرات زیادی اعمال کرد و کار مادسازان را با دردسر مواجه کرد زیرا آنان نمی‌دانستند چگونه ماد را با آپدیت جدید همگام کنند. حال بالاخره به تاریخ انتشار این ماد نزدیک شده‌ایم و فروشگاه GOG نیز قرار است چندین بازیکن برای تجربه آن پیدا و در پخش این ماد به سازندگان کمک کند.

بازی Fallout: London

اگر بخواهید که ماد Fallout: London به شکلی مناسب برایتان اجرا شود، باید بازی خود را دانگرید کنید و آپدیت نسل جدید را به طور کامل از روی بازی حذف کنید. بدین ترتیب، ماد بدون ایراد اجرا خواهد شد و بازیکنان تجربه‌ای لذت بخش از بازی خواهند داشت. فروشگاه GOG در اقدامی، مطمئن شده که نسخه‌ای از بازی که در فروشگاهشان قرار دارد، بدون هیچ ایرادی و به سادگی قابلیت دانگرید را داشته باشد و بازیکنان بتوانند Fallout: London را از این طریق به سادگی و بی‌دردسر تجربه کنند.

بازیکنانی که Fallout 4 را بر روی استیم یا فروشگاه اپیک گیمز تهیه کرده‌اند، متاسفانه با مشکلی جدی مواجه خواهند بود. در این لحظه، سازندگان نمی‌دانند که این ماد چه زمانی قرار است با نسخه قرار گرفته بر روی فروشگاه اپیک گیمز همگام شود. کسانی که بازی را تا به این لحظه خریداری نکرده‌اند، بهتر است اشتباه خرید از اپیک گیمز را تکرار نکنند و برای تجربه بهتر این ماد، بازی خود را از فروشگاه GOG تهیه کنند.

کسانی که Fallout 4 را از طریق پلتفرم استیم تهیه کرده‌اند (که شامل بخش عمده‌ای از بازیکنان این بازی می‌شود)، وضعیت بهتری دارند زیرا مادسازان در حال کار بر روی نسخه‌ای از ماد هستند که بر روی استیم اجرا شود. با این حال، آنان همچنان باید راهی برای دانگرید کردن و حذف آپدیت نسل بعدی پیدا کنند. پس این نسخه نیز در حال حاضر هنوز آماده نیست و تنها نسخه فروشگاه GOG است که با قطعیت تمام و بدون دردسر اجرا خواهد شد.

تیم سازنده این ماد شرایط سختی را پشت سر گذراند و با عرضه آپدیت نسل جدید، کارشان تا حد زیادی به مشکل خورد. این آپدیت، باعث شد که ماد تا حد زیادی ناپایدار شود و عملاً قابل استفاده نبود. این گروه هنوز تاریخ مشخصی در ذهن ندارند اما به شدت در حال کار بر روی نسخه‌ای از ماد هستند که بر روی آپدیت نسل جدید نیز بدون مشکل باشد تا بخش عمده‌ای از کاربران بتوانند به آن دسترسی داشته باشند و تجربه‌ای لذت بخش از سر بگذرانند.