در اقدامی غیرمنتظره، اپل از رنگ جدیدی به نام نیمه‌شب برای اسپیکر هوشمند کوچکش، HomePod Mini، رونمایی کرد. این‌رنگ‌جدید جایگزین رنگ خاکستری فضایی شده است.

هیچ تغییر دیگری در سخت‌افزار یا نرم‌افزار HomePod mini صورت نگرفته است. این اسپیکر هوشمند همچنان با همان قیمت 99 دلار به فروش می‌رسد و از قابلیت‌هایی مانند دستیار صوتی سیری، پخش موسیقی با کیفیت بالا و کنترل خانه هوشمند پشتیبانی می‌کند.

اپل در راستای ایجاد یکپارچگی بیشتر در محصولات خانواده‌ HomePod، اکنون نسخه کوچک‌تر یعنی HomePod mini را با رنگ جدیدی به‌نام «نیمه‌شب» عرضه کرده است. این رنگ جایگزین رنگ خاکستری فضایی (Space Gray) قبلی شده است. اگرچه در نگاه اول ممکن است تفاوت زیادی بین این دو رنگ به چشم نیاید، اما رنگ نیمه‌شب جدید دارای تناژ آبی تیره‌تری است.

اسپیکر هوشمند بزرگ اپل، HomePod، در زمان عرضه تنها در دو رنگ به بازار آمد. اما خوشبختانه، بعدها گزینه‌های رنگی بیشتری به آن اضافه شد. HomePod mini هم‌اکنون با رنگ‌های زرد، آبی، نارنجی و سفید در دسترس است. اقدامی که بیش از پیش بر رویکرد اپل در ایجاد یکپارچگی بصری صحه می‌گذارد، عرضه‌ مدل بزرگ‌تر، HomePod نسل‌دوم، نیز با رنگ نیمه‌شب است. بدین‌ترتیب، کاربران اکنون می‌توانند از طیف رنگی یکسان برای هر دو مدل HomePod بهره‌مند شوند.

HomePod Mini رنگ

اگرچه از زمان عرضه‌ HomePod mini تاکنون شاهد به‌روزرسانی سخت‌افزاری خاصی نبوده‌ایم، اما معرفی رنگ جدیدی با نام «نیمه‌شب» می‌تواند نویدبخش تغییرات آینده باشد. اضافه شدن این رنگ می‌تواند نشانه‌ یک شروع تازه برای HomePod mini تلقی شود و انتظارمی‌رود به‌روزرسانی‌های بیشتری در آینده برای این اسپیکر هوشمند منتشر شود. رنگ نیمه‌شب شباهت زیادی به رنگ «سیاه فضایی» (Space Black) موجود در مدل‌های جدید مک‌بوک پرو دارد. این‌امرمی‌تواند نشان‌دهنده‌ تلاش اپل برای ایجاد یکپارچگی ظاهری در میان محصولات مختلف خود باشد.

این اسپیکر هوشمند از تاریخ 27 تیرماه در فروشگاه‌های اپل مستقر در بیش از 28 کشور از جمله آمریکا، کانادا و چین در دسترس خواهد بود. تصمیم اپل برای عرضه‌ ناگهانی این رنگ جدید برای HomePod mini کمی عجیب به نظر می‌رسد، چرا که این شرکت می‌توانست چند ماه صبر کند و آن را در رویداد شهریورماه به‌صورت رسمی معرفی کند.

درحالی‌که انتظارمی‌رود اپل سری جدید آیفون 16 را در ماه‌های آینده معرفی کند، این شرکت امروز از رنگ جدیدی برای HomePod mini رونمایی کرد.. انتظار می‌رود رویداد معرفی آیفون 16 شامل جزئیات گسترده‌ای در مورد این گوشی‌های هوشمند جدید باشد. این‌اقدام‌اپل در معرفی رنگ جدید HomePod mini می‌تواند باهدف ایجاد فاصله با معرفی آیفون 16 صورت‌گرفته‌باشد. تیم ما اخبار مربوط به معرفی‌های اپل را به طور مستمر دنبال می‌کند، لطفاً برای دریافت اطلاعات تکمیلی با ما همراه باشید.