هایپ و انتظار برای GTA 6 در حال حاضر به سقف رسیده و طرفداران به شدت دنبال منتشر شدن جزئیات بیشتری از این بازی هستند. در حال حاضر، به نظر می‌رسد اخبار جدید GTA 6 توسط لیکری لو رفته باشد.

بسیاری از طرفداران تا به این لحظه، انتظار انتشار تریلر دوم GTA 6 را می‌کشند. با این حال، شرکت مادر راکستار یعنی Take-Two Interactive تا به این لحظه خبر موثقی در این مورد به میان نگذاشته‌اند. در ماه آگوست سال جاری، قرار است گزارش مالی شرکت Take-Two Interactive از چهار ماهه اول سال مالی 2025 منتشر شود. به دنبال آن، یکی از کاربران ردیت به نام Fun_Accountant2900 احتمال می‌دهد که با منتشر شدن این گزارش مالی، اخبار جدید GTA 6 از جمله اسکرین‌شات‌های آن به اشتراک گذاشته شود.

GTA 6

احتمال عرضه اسکرین شات‌های جدید GTA 6 بر اساس تاریخچه شرکت راکستار در این زمینه حدس زده شده است. این شرکت در گذشته نیز یک ماه پس از منتشر کردن اولین تریلر بازی‌های GTA V و Red Dead Redemption 2 اقدام به عرضه اسکرین شات‌هایی از این آثار کرد. البته این هم حدس و گمانی بیش نیست و چندان نمی‌توان به این موضوع دلخوش کرد. در نهایت همه چیز به شرکت راکستار بستگی دارد که چه وقت آماده رونمایی از اطلاعات جدیدتر این بازی مورد انتظار و دوست داشتنی باشد.

این حدس و گمان و شایعه‌ها، از انتظار و علاقه شدید طرفداران به این سری نشات می‌گیرد. بسیاری از کاربران عنوان کرده‌اند که به شدت منتظر رونمایی از جزئیات و اخبار جدید GTA 6 هستند و همین باعث شده نسبت به کوچک‌ترین مسائل شروع به حدس و گمان کنند و امیدوار شوند. امیدواریم که پس از کنفرانس و رونمایی از گزارش مالی، شاهد منتشر شدن اسکرین شات‌های جدید GTA 6 باشیم. احتمالاً کمی پس از آن نیز تریلر دوم منتشر شود اما برای آن، همچنان باید مدت طولانی‌تری صبر کنید.