سامسونگ رسما از مدال چهارم در المپیک 2024 پاریس از جنس شیشه رونمایی کرد و گفت آن‌را به‌تمام ورزشکاران اهدا می‌کند

سامسونگ به‌عنوان یک شریک جهانی و قدیمی بازی های المپیک و پارالمپیک، در المپیک 2024 حضور پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد. این کمپانی شعار «open always wins» را در سراسر پاریس به نمایش گذاشته است و از 44 ورزشکار اروپایی حمایت می‌کند. همچنین، سامسونگ در پاریس یک کمپین هنری راه‌اندازی کرده و لوازم جانبی ویژه‌ای را عرضه کرده است.

در رویداد Galaxy Unpacked، سامسونگ اعلام کرد که مدال چهارمی برای المپیک 2024 طراحی‌کرده‌است. درواقع، این مدال چهارم که از جنس شیشه بازیافتی شفاف ساخته شده‌، نمادین‌تر از مدال‌های طلا، نقره و برنز خواهد بود! غول کره‌ای می‌گوید روی این مدال پیامی تحت‌عنوان «open always wins» حک شده است.

مدال چهارم سامسونگ در المپیک 2024

همه ورزشکاران حاضر در بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2024 این مدال شیشه‌ای را از سامسونگ دریافت می‌کنند. ازسوی‌‌دیگر، شرکت‌کنندگان یک گوشی هوشمند Galaxy Z Flip 6 نسخه المپیک دریافت خواهند کرد که برای خرید در بازار موجود نیست و به‌صورت انحصاری برای ورزشکاران المپیکی ‌ساخته‌شده‌است.

برای اولین بار در تاریخ المپیک، ورزشکاران می‌توانند گوشی‌های گلکسی زد فلیپ 6 را سکوی المپیک ببرند و از خودشان هنگام اهدای جوایز سلفی بگیرند. بااین‌حال، هنوز مشخص نیست مدال شیشه‌ای چه زمانی به ورزشکاران اهدا خواهد شد.

نسخه استاندارد Galaxy Z Flip 6، اکنون برای پیش‌سفارش در‌دسترس‌ است و در چهار رنگ استاندارد و سه رنگ اختصاصی آنلاین عرضه می‌شود. نسخه المپیک آن طلایی رنگ بوده و نقش‌ونگار المپیک و پارالمپیک را دارد. گلکسی زد فلیپ 6 طرح المپیک ازپیش با مجموعه‌ای از برنامه‌های متنوع بارگذاری‌شده و دارای یک قاب منحصر‌به‌فرد FlipSuit است.

بازی‌های المپیک 2024 پاریس از 26 ژوئیه (4مرداد) آغاز می‌شود و در 11 آگوست (20مرداد) به پایان می‌رسد؛ همچنین، باید یادآور شویم این بازی‌ها میزبان تقریبا 10,500 ورزشکار المپیکی خواهد بود. ازطرف‌دیگر، بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس از 28 آگوست تا 8 سپتامبر (6 شهریور تا 17 شهریور) برگزار می‌شود و میزبان 4,400 ورزشکار پارالمپیکی خواهد بود.