سامسونگ رسما مرحله پیش‌فروش گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را در ایران آغاز کرد.

براساس آخرین اخبار رسمی، پیش‌فروش دو پرچمدار تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6، در ایران آغاز شده است. هردو گوشی با طراحی منحصربه‌فرد و قابلیت‌های پیشرفته، تجربه‌ای جدید از دنیای موبایل را به شما هدیه می‌دهند.

گلکسی زد فولد 6 با طراحی تاشوی خیره‌کننده و صفحه نمایش بزرگ 7.6 اینچی، تجربه‌ای بی‌نظیر از تماشای محتوا و انجام چند کار همزمان را به شما ارائه می‌دهد. همچنین، با دوربین‌های پیشرفته و قابلیت‌های عکاسی حرفه‌ای به‌کمک هوش مصنوعی Galaxy AI، لحظات خاطره‌انگیز را با کیفیت بالا ثبت کنید. این گوشی قدرت‌مند با پردازنده سریع اسنپدراگون 8 نسل 3 و حافظه رم 12 گیگابایتی به شما اجازه اجرای روان برنامه‌ها و بازی‌ها را می‌دهد.

خریداران گلکسی زد فولد 6 علاوه‌بر گوشی، از هدایای ارزشمندی مانند ساعت هوشمند Galaxy Watch FE، قلم لمسی S Pen و کاور مخصوص بهره‌مند می‌شوند؛ هدایای ویژه، ارزش‌خرید این گوشی تاشو را دوچندان کرده و تجربه‌ای کامل‌تر را برای کاربران فراهم می‌کنند.

گلکسی زد فلیپ 6 با طراحی جمع‌وجور و جذاب، صفحه‌نمایش خارجی کاربردی و دوربین‌های باکیفیت، یک همراه ایده‌آل برای کاربران خوش‌سلیقه و علاقه‌مند به شبکه‌های اجتماعی است. این گوشی با قابلیت‌های شخصی‌سازی بالا، امکانات عکاسی و فیلم‌برداری متنوع و عملکرد روان، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. مانند برادر بزرگ‌تر، سامسونگ محصولاتی ازجمله ساعت هوشمند Galaxy Watch FE و کاور مخصوص گوشی را به‌عنوان هدیه به‌کاربران می‌دهد.

گلکسی زد فولد 6 با هدایای Galaxy Watch FE، قلم لمسی و کاور مخصوص، با قیمت 111/999/000 تومان و گلکسی زد فلیپ 6 به‌قیمت 67/999/000 تومان پیش‌فروش می‌شوند.