سامسونگ برای ساخت گلکسی زد فلیپ 6 از 12 گیگابایت حافظه رم استفاده کرد که درمقایسه‌با نسخه‌های پییشن بی‌سابقه‌ است.

سامسونگ ظرفیت حافظه‌ رم پیش‌فرض گلکسی زد فلیپ 6 را به میزان قابل‌توجهی افزایش داده است. این گوشی هوشمند تاشوی جدید، برخلاف رویه‌ پیشین در سری گلکسی زد فلیپ که از 8 گیگابایت رم بهره می‌بردند، به صورت استاندارد با 12 گیگابایت رم عرضه می‌شود. این ارتقاء چشمگیر،تجربه‌ای روان‌تر و قدرتمندتر را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. لازم به ذکر است که حتی امکان ارتقاء رم در مدل‌های پیشین این سری وجود نداشت.

اطلاعات منتشر شده توسط سامسونگ درباره‌ این گوشی هوشمند جدید، نشان می‌دهد که مدل پایه‌ گلکسی زد فلیپ 6 با 12 گیگابایت رم عرضه می‌شود. البته هنوز مشخص نیست که آیا این حداقل ظرفیت رم برای تمامی بازارها یکسان خواهد بود یا خیر. بااین‌حال، باتوجه به عدم اشاره به مدل 8 گیگابایتی در معرفی رسمی گلکسی زد فلیپ 6، به‌نظرمی‌رسد 12 گیگابایت رم، ظرفیت استاندارد برای این گوشی تاشوی قدرتمند باشد.

مدل پایه با 12 گیگابایت حافظه رم در گلکسی زد فلیپ 6

شواهد حاکی‌ازآن‌است که سامسونگ در مراحل اولیه‌ توسعه، نسخه‌ای از گلکسی زد فلیپ 6 با رم 8 گیگابایت را نیز آزمایش کرده است. اما در صورت وجود چنین نسخه‌ای، احتمالاً عرضه‌ آن به بازارهای محدودی اختصاص خواهد یافت. با تراشه‌ قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 و 12 گیگابایت رم، این گوشی قوی‌ترین گوشی تاشوی این سری تا به امروز به شمار می‌رود. این گوشی همچنین به لطف بهره‌مندی از اولین سیستم خنک‌کننده‌ مبتنی بر محفظه بخار در بین گوشی‌های گلکسی زد فلیپ، بهترین مدل این سری خواهد بود.

گزینه‌های متنوعی برای فضای ذخیره‌سازی درنظرگرفته شده است. شما می‌توانید گلکسی زد فلیپ 6 را با حافظه‌ داخلی 256 یا 512 گیگابایت انتخاب کنید. برخلاف برخی پرچمداران سامسونگ از سال 2021 به‌بعد، خبری از نسخه‌ 1 ترابایتی یا درگاه کارت حافظه‌ microSD در گلکسی زد فلیپ 6 نیست. فروش جهانی گلکسی زد فلیپ 6 از 3مردادماه 1403 آغاز می‌شود. پیش‌فروش این گوشی در بسیاری از بازارها از 20تیرماه 1403 آغاز خواهد شد و قیمت پایه آن از 1099.99 دلار شروع می‌شود که 100 دلار گران‌تر از مدل‌های قبلی است.