یک منبع آگاه خبری می‌گوید سامسونگ روی توسعه گلکسی فولد 6 اسلیم کار می‌‌کند، اما عرضه آن به‌زمان دیگری موکول خواهد شد.

همان‌طورکه می‌دانید، سامسونگ در رویداد Galaxy Unpacked از گلکسی زد فولد 6، رونمایی خواهد کرد که با مشخصات سخت‌افزاری پیشرفته می‌تواند مورد استقبال کاربران قرار بگیرد. بااین‌حال، شایعاتی نیز درخصوص یک نسخه باریک‌تر و قدرت‌مندتر از گلکسی زد فولد 6 وجود دارد، اما این دستگاه هفته آینده معرفی نخواهد شد و احتمالا برای سال‌جاری منتفی شده‌است.

براساس گزارش وب‌سایت کره‌ای TheElec، سامسونگ روی یک نسخه باریک‌تر از Z Fold 6 کار می‌کند که از صفحه‌نمایش بزرگ‌تر بهره می‌برد. همچنین، این گزارش ادعا می‌کند گوشی تاشو نسل جدید کره‌ای‌ها از یک صفحه‌نمایش خارجی 6.5 اینچی و یک صفحه‌نمایش داخلی 8 اینچی بهره‌مند می‌شود؛ بدین‌ترتیب، گلکسی زد فولد 6 اسلیم ابعادی بزرگ‌تر نسخه عادی با نمایشگرهای 6.3 اینچی و 7.6 دارد.

 زد فولد 6 اسلیم

علاوه‌براین، شایعات نشان می‌دهد Galaxy Z Fold 6 Slim برای عرضه در سه‌ماهه چهارم سال 2024 با تولید محدود 400/000 تا 500/000 برنامه ریزی شده است؛ همچنین عرضه آن محدود خواهد بود و چین یکی از معدود بازارها محسوب می‌شود که سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اسلیم را در آن عرضه خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد هدف سامسونگ نشان دادن توانایی در ساخت یک گوشی تاشو باریک‌تر درمقایسه‌با مدل‌های فعلی است. بااین‌حال، دستیابی به طراحی باریک‌تر، به‌قیمت عدم پشتیبانی از قلم S Pen تمام می‌شود، زیرا دیجیتایزر مورد‌نیاز برای عملکرد قلم حذف خواهد شد.

گزارش TheElec به‌مشخصات پیشرفته‌تر این مدل اشاره می‌کند، اما جزئیات آن‌را فاش نمی‌کند؛ شایعات قبلی حاکی از ارتقا دوربین احتمالی برای گلکسی زد فولد 6 اسلیم درمقایسه‌با Fold 6 استاندارد بود، اما در افشاگری‌های تازه اشاره‌ای به بهبود سخت‌افزاری سیستم دوربین نمی‌کند.