شرکت آنر قصد دارد در تاریخ 12 جولای، تعدادی از محصولات مورد انتظار خود را در بازار چین عرضه کند. حال قبل از معرفی رسمی، از طراحی ظاهری آنر مجیک Vs3، رنگ‌ها و انواع حافظه‌های آن پرده‌برداری شد.

در تاریخ 12 جولای، محصولاتی چون آنر مجیک V3، مجیک پد 2، مجیک بوک آرت 14 و آنر مجیک Vs3 قرار است در بازار چین عرضه شوند. تصاویر منتشر شده از گوشی آنر مجیک Vs3 نشان می‌دهند که طراحی دوربین‌های این دستگاه تفاوتی واضح با آنر مجیک V3 دارد که دوربین‌هایش را در یک هشت ضلعی در بالا و وسط قسمت پشتی گوشی قرار داده بود. آنر مجیک V3 در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و قهوه‌ای در دسترس قرار خواهد گرفت.

از طرف دیگر، طراحی ظاهری آنر مجیک Vs3 نشان می‌دهد که این گوشی در قسمت پشتی خود، محفظه‌ای مستطیلی برای دوربین‌هایش در نظر گرفته است. علاوه بر آن، به نظر می‌رسد حسگر اثر انگشت دستگاه در قسمت کناری قرار گرفته باشد و قاب آن نیز از جنس فلز است. آنر مجیک Vs3 در سه رنگ مشکی، سفید و سبز به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی جدید آنر

متاسفانه تا به این لحظه، اطلاعات دقیق و قابل اعتمادی از جزئیات سخت‌افزاری آنر مجیک Vs3 در دست نداریم. در اطلاعات منتشر شده امروز، مشخص شد که این دستگاه در سه نسخه با حافظه‌های 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی عرضه خواهد شد. احتمال می‌رود تراشه این دستگاه یا اسنپدراگون 8s Gen 3 باشد یا از Snapdragon 8 Gen 2 در آن استفاده شود.

نگاهی دقیق به بخش دوربین‌های این دستگاه به ما نشان می‌دهد که این محصول، قرار است یک دوربین پریسکوپی تله‌فوتو داشته باشد. به غیر از این، هیچ اطلاعاتی در مورد جزئیات دوربین‌های این دستگاه نیز در دسترس نیست و مشخصات دقیق آنان تا به این لحظه معلوم نشده است.

بر اساس گزارشات و شایعات اخیر، در گوشی آنر مجیک V3 قرار است از تراشه قدرتمند Snapdragon 8 Gen 3 استفاده شود. علاوه بر آن، می‌توانیم به امتیاز IPX8، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، دوربین پریسکوپی تله‌فوتو با قابلیت زوم 3.5 برابری، باتری 5200 میلی‌آمپرساعتی، شارژر 66 واتی و پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم اشاره کنیم. جالب است بدانید که ضخامت آن قرار است تنها 9.7 میلی‌متر باشد و وزن آن نیز به 226 گرم می‌رسد.