بازدید تریلر GTA 6، جدیدترین نسخه از این مجموعه بسیار محبوب و پرطرفدار، تنها 7 ماه پس از انتشار، از مرز 200 میلیون عبور کرد و مهر تاییدی بر اعتبار شرکت Rockstar Games وارد ساخت.

هایپ و انتظار برای بازی GTA 6 تمامی ندارد و اگر به خاطر داشته باشید، حال بیش از یک دهه از انتشار GTA 5 گذشته و همه طرفداران، به شدت خواهان عرضه شدن این نسخه هستند. طرفداران مدت طولانی منتظر معرفی شدن این نسخه بودند که سرانجام، در تاریخ 23 دسامبر سال 2023 انتظارشان با تریلری شگفت‌انگیز و پر جزئیات جواب داده شد. حال، هفت ماه پس از انتشار، شاهد شکستن رکورد 200 میلیون بازدید تریلر GTA 6 هستیم.

این تریلر در همان روز عرضه، رکوردهای زیادی زد و تبدیل به پربازدیدترین ویدئوی غیر موسیقی در 24 ساعت اول انتشار شد. روز اول، تریلر مذکور حدود 90 میلیون بازدید ثبت کرد و علاوه بر آن، توانست 8.6 میلیون لایک نیز از بازدیدکنندگان خود دریافت کند. حال، هفت ماه پس از انتشار، این آمار به حدود 200 میلیون بازدید رسیده و به نظر می‌رسد شرکت راکستار تازه کارش را شروع کرده است! جالب است بدانید که این آمار، بدون احتساب بازدیدهایی است که در شبکه‌های اجتماعی ایکس و فیسبوک یا ری‌آپلودهای یوتیوب کسب کرده است.

تریلر GTA 6

از طرف دیگر، دومین تریلر بسیار پربازدید در کانال یوتیوب شرکت راکستار، متعلق به اولین تریلر بازی GTA 5 است که در تاریخ 2 نوامبر سال 2011 عرضه شد. این تریلر آمار خیره‌کننده 110 میلیون بازدید را با خود یدک می‌کشد. تفاوت 90 میلیونی بازدید این دو تریلر، نشان از محبوبیت افسانه‌ای نسخه جدید دارد و واضح است که در همان ابتدا، رکورد GTA 5 را شکسته است زیرا این تریلر بیش از یک دهه است که بازدید می‌گیرد اما تریلر جدید، تنها در هفت ماه به این رقم رسیده است!

انتظار داریم با منتشر شدن اطلاعات جدید از سوی شرکت راکستار، تریلر GTA 6 رکوردهای بیشتری تصاحب کند و میزان بازدید آن، حتی فراتر از رقم فعلی نیز برود. اگر تریلر دومی نیز از این بازی منتشر شود، به طور قطع در حداقل‌ترین حالت ممکن، تبدیل به دومین ویدئوی پربازدید در کانال یوتیوب این شرکت بازی‌سازی خواهد شد. تاریخ انتشار دومین تریلر تا به این لحظه مشخص نشده است اما احتمال می‌دهیم با نزدیک شدن به پایان سال جاری، شاهد انتشار آن باشیم.