به تازگی، ویدئویی جدید از بازی Resident Evil Village منتشر شده که ویژگی‌هایی که ماد پث تریسینگ به بازی اضافه کرده است را به تصویر می‌کشد. بر طبق این ویدئو، جلوه‌های بصری بازی Resident Evil Village تغییراتی دیدنی پیدا کرده‌اند.

این ویدئوی مقایسه‌ای توسط MxBenchmarkPC ساخته شده و به خوبی نشان می‌دهد که استفاده از پث تریسینگ در این بازی، باعث می‌شود نورپردازی و خلق سایه‌ها به طرز قابل توجهی بهبود پیدا کند و بسیار زیباتر از پیش ظاهر شود. علاوه بر آن، انعکاس‌های ری تریسینگ نیز با استفاده از این ماد بهبود می‌یابند زیرا ماد مذکور، سطوح قابل انعکاس بیشتری به بازی اضافه کرده و در همین راستا، واقع‌گرایی آن را افزایش می‌دهد.

متاسفانه این ماد کامل و بدون ایراد نیست و استفاده از آن در هر رزولوشنی پایین‌تر از 4K باعث افت قابل توجه کیفیت تصویر می‌شود. از طرف دیگر، برخی سکانس‌ها نیز همچنان ایراداتی دارند که همگی این مشکلات، به این دلیل است که این بازی در زمان ساخت، برای تکنولوژی پث تریسینگ بهینه نشده است. به همین دلیل، جلوه‌های بصری بازی Resident Evil Village تاثیرات متنوعی نسبت به این ماد از خود نشان می‌دهند.

بازی Resident Evil Village تفاوتی عمده از نظر داستانی و حتی مکان روایت ماجرا نسبت به سایر نسخه‌های این سری محبوب و قدیمی دارد اما در عین حال، موفق شد که به راحتی تبدیل به یکی از نسخه‌های این سری و یکی از بهترین بازی‌های خلق شده توسط شرکت CAPCOM شود. این را باید مدیون داستان شنیدنی و سرگرم‌کننده، زیبایی و کیفیت فوق العاده بصری بازی و در نهایت المان‌های گیم پلی منظم و خوب کار شده باشیم.

عنوان Resident Evil Village در حال حاضر بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و سری اس و ایکس باکس وان در دسترس است. سال گذشته این اثر بر روی مدل‌های خاصی از آیفون و آیپدهای شرکت اپل نیز عرضه شد.