براساس گزارش‌های منتشرشده، انتظار می‌رود قیمت سامسونگ گلکسی رینگ در زمان عرضه، 486 دلار باشد.

سامسونگ اوایل سال جاری از گلکسی رینگ، محصول پوشیدنی جدیدش، رونمایی کرد اما قرار است جزئیات نهایی آن در رویداد Unpacked این شرکت که در 20 تیرماه 1403 برگزار می‌شود، مشخص شود. پیش از این رویداد مهم، گزارش جدیدی قیمت احتمالی گلکسی رینگ را فاش کرده است.

حلقه‌های هوشمند جزو ارزان‌ترین ردیاب‌های سلامتی به شمار نمی‌آیند. اورا رینگ، که یکی از اولین گزینه‌ها و همچنان یکی از بهترین‌ها در این زمینه است، با قیمت ۲۹۹ دلار به فروش می‌رسد. سایر حلقه‌های هوشمند، مانند محصولات کمپانی RingConn، با قیمت کمی پایین‌تر از ۲۷۹ دلار عرضه می‌شوند.

با نزدیک شدن به زمان معرفی گلکسی رینگ، قیمت این محصول پوشیدنی جدید سامسونگ به یکی از ابهامات اصلی تبدیل شده است. شایعاتی که در خردادماه 1403 منتشر شد، از قیمت بالای 300 دلار و احتمالاً نیاز به پرداخت حق اشتراک برای استفاده از برخی قابلیت‌های آن حکایت داشت. اما از آن زمان تاکنون اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشده بود.

سامسونگ گلکسی رینگ
رسانه مجتمع تجاری علاالدین

حالا، وب‌سایت Dealabs سرنخی از قیمت احتمالی گلکسی رینگ ارائه کرده است. براساس‌گزارش جدید این وب‌سایت، قیمت اولیه‌ این حلقه هوشمند در فرانسه از 449 یورو معادل 486 دلار آغاز خواهد شد. همانطورکه پیش‌تر اعلام شده بود، این محصول پوشیدنی قرار است از 29 تیرماه در 13 سایز و 3 رنگ در اختیار کاربران قرار گیرد.

باوجود اینکه قیمت یورو به‌طور مستقیم قابل تبدیل به دلار آمریکا نیست و استراتژی سامسونگ در بازارهای مختلف می‌تواند متفاوت باشد، براساس گزارش Dealabs، قیمت اولیه‌ گلکسی رینگ در فرانسه 449 یورو است. این رقم تقریباً معادل 500 دلار آمریکا می‌شود که به‌نظر بسیار بعید می‌رسد.

برای مقایسه‌ منطقی‌تر، می‌توان به‌قیمت گلکسی واچ 6 کلاسیک 47 میلی‌متری اشاره کرد که در بازار فرانسه 449 یورو و در بازار آمریکا 429 دلار است. با درنظرگرفتن این مقایسه، به‌نظرمی‌رسد قیمتی مشابه با گلکسی واچ 6 آمریکایی (حدود 429 دلار) برای گلکسی رینگ در بازار آمریکا محتمل‌تر باشد؛ هرچند همچنان گران‌تر از حلقه‌های هوشمند رقیب باقی می‌ماند.

هنوز اطلاعاتی در مورد لزوم پرداخت حق اشتراک برای استفاده از گلکسی رینگ منتشر نشده است. اما در صورت وجود چنین الزامی، قیمت نهایی این محصول تحت تأثیر قابل‌توجهی قرار خواهد گرفت. جزئیات نهایی از جمله قیمت رسمی برای سایر بازارها و لزوم پرداخت حق اشتراک احتمالی، در رویداد Unpacked، به‌طور رسمی اعلام خواهدشد.