به تازگی، شرکت سامسونگ آپدیت جدید گلکسی A55، میان‌رده قدرتمند و محبوب خود را منتشر کرده است. بدین ترتیب، این گوشی جدید، تبدیل به اولین دستگاه سامسونگ شد که آپدیت مربوط به ماه جولای را دریافت کرده است.

پس از ماه‌ها انتظار، کاربران بالاخره آپدیت جدید گلکسی A55 را دریافت کردند. در ابتدا سامسونگ قرار بود به‌صورت ماهانه آپدیت‌هایی برای این میان‌رده عرضه کند اما ظاهراً به دلایلی، نتوانسته است به قول خود عمل کند. به نظر می‌رسد یکی از دلایل این مسئله، قابلیت جدید این دستگاه است که به کاربران اجازه می‌دهد هنگام نصب آپدیت‌ها نیز به راحتی با دستگاه خود کار کنند و هیچ وقفه‌ای در تعاملشان با دستگاه صورت نگیرد. البته این فقط یک احتمال است و سامسونگ به طور رسمی اعلام نکرده که دلیل تاخیر آپدیت‌ها، این ویژگی جذاب و جدید است.

گلکسی A55

این آپدیت جدید، در حال حاضر با شماره A556EXXS4AXF6 در کشور هند عرضه شده و کاربران می‌توانند اقدام به نصب آن کنند. مشخص نیست که دقیق چه زمانی برای سایر کشورها نیز در دسترس خواهد بود اما به‌طور قطع این انتظار طولانی مدت نخواهد بود و کاربران مناطق دیگر نیز به زودی می‌توانند از این آپدیت جدید و رفع مشکلاتی که با خود می‌آورد، بهره‌مند شوند.

آپدیت جدید تنها یک پچ امنیتی بوده و قابلیت جدیدی به این دستگاه اضافه نمی‌کند. علاوه‌بر آن، در این آپدیت 25 ایراد مربوط به سیستم عامل اندروید و 33 مشکل مربوط به دستگاه‌های سری گلکسی شرکن سامسونگ رفع می‌شوند. برای دانلود این آپدیت، به بخش Settings، منوی Software update رفته و بر روی گزینه Download and install کلیک کنید. بدین ترتیب، به شکلی راحت و کارآمد می‌توانید آپدیت را دانلود و نصب کنید.