KGTEL که یکی از برندهای تولیدکننده گوشی در بازار چین است به‌تازگی برای عرضه گوشی‌هایش در بازار کشورمان با یک شرکت ایرانی همکاری کرده است.

اکبر گودرزی رئیس هیئت مدیره شرکت طنین گستر امید با حضور در نمایشگاه الکامپ 1403 در گفتگو با خبرنگار رسانه علاءالدین از تولید گوشی‌های KGTEL در ایران به شیوه SKD خبر داد. روش SKD روشی است که در آن قطعات به شکل جداگانه وارد و در کشور مقصد مونتاژ می‌شوند.

گودرزی با بیان اینکه واردات این برند از سال 93 به کشور آغاز شده گفت از سال 97 فرایند ثبت برند KGTEL در ایران شکل گرفته است. همچنین مدیرعامل شرکت طنین گستر با اشاره به اینکه KGTEL از جمله برندهای مهم در چین است افزود در فاز اول تولید این دستگاه‌ها در کشور بالغ بر 12 مدل به روش اس کی دی ساخته می‌شوند و قرار است تا این تعداد به 52 مدل نیز برسد.

گودرزی درمورد آغاز رسمی تولید گوشی از برند KGTEL در ایران گفت که ساخت این دستگاه‌ها از سال 98 شروع شده و در ابتدا تولیدات از نوع گوشی‌های فیچرفون (ساده) است که در آینده به سمت تولید انواع گوشی‌های هوشمند پیش می‌رود.

در ادامه اکبر گودرزی در پاسخ به سوال خبرنگار ما درمورد گارانتی این گوشی‌ها گفت که خدمات گارانتی این دستگاه‌ها زیرنظر شرکت طنین‌گستر امید است. همچنین او مدت ارائه این خدمات را نیز 18 ماه اعلام کرد.

لازم به‌ذکر است که طبق گفته مدیرعامل شرکت طنین‌گستر امید این برند درحال حاضر در بازار موجود بوده و در شهرستان‌ها نیز نماینده فروش دارد.