تقریباً چیزی به رویداد Galaxy Unpacked شرکت سامسونگ نمانده و این غول کره‌ای قرار است از گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6 و چندین گجت پوشیدنی جدید حمایت کند. در همین راستا، همگام‌سازی اپلیکشن‌ها با رابط کاربری جدید سامسونگ نیز آغاز شده است.

گوشی‌های تاشو، با رابط کاربری جدید، یعنی One UI 6.1.1 به بازار عرضه خواهند شد و کمی پس از آن، این آپدیت برای دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز منتشر می‌شود. با نزدیک شدن به عرضه رابط کاربری جدید، شرکت سامسونگ اقدام به آپدیت برخی از اپلکیشن‌هایش جهت همگام‌سازی بیشتر کرده است و این کار را پس از عرضه رابط کاربری‌اش نیز ادامه خواهد داد. پس انتظار همگام‌سازی مناسبی از سوی اپلیکشن‌های مختلف، به خصوص برنامه‌های پیش فرض خود شرکت سامسونگ را داشته باشید.

رابط کاربری جدید سامسونگ

اپلیکشن Theme Park یکی از برنامه‌های شخصی‌سازی رابط کاربری سامسونگ است که امروز آپدیتی جدید دریافت کرد و به ورژن 1.1.0.14 ارتقاء یافت. در این آپدیت، پشتیبانی از One UI 6.1.1 اضافه شده و علاوه بر آن، برخی باگ‌های مزاحم نیز رفع شده‌اند. این برنامه قطعاً ویژگی‌های جدیدی نیز دریافت خواهد کرد که یکی از آنان، احتمال می‌رود قابلیت App Drawer عمودی برای هوم اسکرین دستگاه باشد.

انتظار داریم رابط کاربری جدید سامسونگ، یعنی One UI 6.1.1 ویژگی‌های هوش مصنوعی این شرکت که گلکسی AI نام دارند را برای کاربران به ارمغان بیاورد و این موضوع تمرکز اصلی‌اش باشد. در کنار آن، به طور قطع شاهد بهبودهایی کوچک در قسمت‌های مختلف نیز خواهیم بود. لازم به ذکر است که One UI 6.1.1 قرار نیست برای همه دستگاه‌ها عرضه شود و تنها گوشی‌های تاشو، تبلت‌ها و تعداد محدودی از پرچم‌داران قدیمی این شرکت از این آپدیت جدید بهره خواهند برد.