اپراتور اول تلفن همراه کشور به مناسبت دهه مذهبی قربان تا غدیر بسته‌های ویژه همراه اول را برای مشترکان دا‌ئمی و اعتباری و همچنین مشترکان انارستان فعال کرده است.

بسته‌های ویژه همراه اول که از فاصله روزهای دوشنبه 28 خرداد تا سه‌شنبه 5 تیرماه برای تمام مشترکان شرکت اتباطات سیار قابل فعال‌سازی است شامل بیش از 60 درصد تخفیف است. این بسته‌های ترکیبی که شامل اینترنت و مکالمه هستند برای مشترکان عادی و انارستان به شیوه‌های مختلفی فعال می‌شوند. براین اساس کد دستوری برای فعال‌سازی هرکدام از سیم‌کارت‌ها به شرح زیر است:

  • کد دستوری فعال‌سازی برای سیم‌کارت‌های دا‌ئمی و اعتباری: #672*100*
  • کد دستوری فعال‌سازی برای سیم‌کارت‌های انارستان: #6671*100*
بزرگترین اپراتور کشور بسته های ویژه ای را در اختیار مشترکین خود قرار داده است

عیدی ویژه بزرگترین اپراتور کشور شامل بسته ترکیبی 2 گیگابایت اینترنت و 2 ساعت مکالمه است که مشترکان دراین 10 روز می‌‌توانند از آن استفاده کنند. گفتنی است که همراه اول طرح‌های ویژه تخفیفی‌اش را در طول سال و به مناسبت بزرگترین عید ایرانیان نوروز و همچنین عیدهای بزرگ مذهبی فعال می‌کند. به‌عنوان نمونه می‌توان از پویش عیدی امسال که همزمان با عید نوروز به کاربران اهداء شده است نام برد. این پویش که هرساله تکرار می‌شود امسال به‌گونه متفاوت عرضه شده و نیاز به به‌روزرسانی اپلیکیشن همراه اول داشت. دراین طرح مشترکان برای دسترسی و استفاده از عیدی می‌توانستند از تاریخ اول تا دهم نوروز روی گزینه «طرح‌های تشویقی» در اپلیکیشن کلیک کرده و بعد شانس خود را امتحان کنند. در این مرحله کاربر با دو گردونه مختلف «بسته و اعتبار» و «خدمات زندگی دیجیتال» رو به رو می‌شد که با کلیک روی هرکدام از آن‌ها عیدی‌اش را دریافت می‌کرد.

همچنین نکته دیگر این‌که همراه اول سیم‌کارت‌های متفاوتی را با نام‌های مختلف برای فروش ارائه می‌دهد که بسته‌های تخفیفی را درطول روزهای عادی سال هم برای تمام این سیم‌کات‌ها و با تعرفه‌های مختلف دراختیار کاربران قرار می‌دهد که تفاوت این بسته‌ها با بسته‌های ویژه عیدی در قیمت و همچنین حجم آن‌هاست.