درحالیکه احتمالا حدود یک ماه تا زمان معرفی رسمی گوشی‌های Z Flip 6 و Z Fold 6 فرصت داریم به‌نظر می‌رسد که سامسونگ طراحی این گوشی‌ها را به‌طور تصادفی لو داده است که احتمالا زبان طراحی آن‌ها مانند Galaxy S24 Ultra است.

وب‌سایت سامسونگ اطلاعات مربوط به طراحی Galaxy Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 را در زمان بازاریابی برای قزاقستان به‌طور تصادفی فاش کرد و بعضی از طرفداران تیزبین این گوشی‌ها به اطلاعات موردنظر دست پیدا کردند. براین اساس همان‌گونه که در تصویر پیداست طراحی Galaxy Z Fold 6 در لبه‌ها شبیه طراحی Galaxy S24 Ultra خواهد بود اما کناره‌های تیز و گوشه‌های خمیده‌تری دارد. همچنین در تصویر نام Galaxy AI دیده می‌شود که باتوجه به‌اینکه تمام سری‌های قدیمی‌تر Galaxy S و Galaxy Z پیش ازاین با رابط کاربری One UI 6.1 به‌روزرسانی دریافت کرده‌اند به این گوشی اشاره شده است.

Z Fold 6

تنظیمات دوربین سه‌گانه Galaxy Z Fold 6 هم با طراحی که Ice Universe در هفته گذشته معرفی کرد مطابقت دارد. همچنین بلندگوهای این گوشی شبیه به بلندگوهای Galaxy S24 Ultra و Galaxy A55 است. اما مطابق انتظار Galaxy Z Flip 6 دارای صفحه نمایش بزرگ و همچنین دو دوربین است که دوربین اصلی آن با لنز 50 مگاپیکسلی در پشت ارتقاء یافته است. علاوه براین صفحه نمایش 3.4 اینچی بیرونی از نوع OLED و صفحه نمایش داخلی تاشوی 6.7 اینچی از دیگر ویژگی‌های فاش شده این دستگاه است. باتری این دستگاه نیز طبق گزارش‌ها 4000 میلی آمپرساعت توان دارد.

علاوه براین هردو گوشی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 دارای فرورفتگی کمتری هستند و پردازنده هردو دستگاه اسنپدراگون 8 نسل سوم خواهد بود. اطلاعات دیگری که دراین زمینه فاش شده این است که هردو گوشی با سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1.1 برای 7 سال به‌روزرسانی دریافت خواهند کرد.

اخبار مرتبط: قیمت پرچمداران تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ گران می‌شود