شرکت یولفون باردیگر با معرفی یولفون آرمور 25T پرو، توجه علاقه‌مندان به گوشی‌های ضد ضربه را به خود جلب کرده است.

این گوشی با طراحی مستحکم از قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از شبکه‌ ۵G، دوربین دید در شب و تصویربرداری حرارتی بهره‌مند است. یولفون آرمور 25T پرو با نمایشگری به اندازه‌ ۶.۷۸ اینچ با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ پیکسل، محصولی باارزش و مقرون‌به‌صرفه است.

کمپانی یولفون با معرفی آرمور 25T پرو، گوشی هوشمندی مقاوم و پیشرفته با قابلیت‌های منحصربه‌فرد را به‌‌‌‌بازار معرفی کرده است. این گوشی با ضخامت ۱۲.۵ میلی‌متر و وزن ۳۲۶ گرم، استحکام بالایی دارد. اماویژگی برجسته‌ آن، دوربین تصویربرداری حرارتی با رزولوشن ۱۶۰ در ۱۲۰ پیکسل است که می‌تواند دما را در محدوده‌ گسترده‌ -۲۰ تا ۵۵۰ درجه سانتی‌گراد با دقت ۳ درجه اندازه‌گیری کند. آرمور 25T پرو همچنین از یک دوربین دید در شب ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

مشخصات یولفون آرمور 25T پرو

دربخش سخت‌افزار، این گوشی از تراشه‌ قدرتمند MediaTek Dimensity ۶۳۰۰ با قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه‌ ۵G استفاده می‌کند. حافظه‌ی رم آن ۶ گیگابایت و حافظه‌ داخلی ۲۵۶ گیگابایت از نوع UFS 2.1 است که امکان ارتقاء با کارت حافظه‌ microSD تا سقف دو ترابایت را دارد. حسگر اثر انگشت نیز بر روی دکمه‌ پاور تعبیه شده و امکان تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی وجود دارد.

شرکت یولفون با معرفی آرمور 25T پرو، نه تنها براستحکام ظاهری آن تأکید کرده بلکه باکسب گواهینامه‌های IP68، IP69K و MIL-STD-810H، مقاومت این گوشی در برابر سقوط، نفوذ آب و گرد و غبار را به صورت رسمی تضمین کرده است. علاوه‌براین، نمایشگر این محصول با استفاده از شیشه‌ی محافظ Corning Gorilla Glass Victus در برابر خط و خش نیز ایمن شده است. قابلیت شارژ بی‌سیم ۳۰ واتی، امکان دیگری است که یولفون آرمور 25T پرو را از رقبا متمایز می‌کند.