طبق اخبار موثق، ساعت هوشمند جدید سامسونگ به زودی با قیمتی مقرون به صرفه رونمایی خواهد شد.

سامسونگ تابستان داغی را برای طرفداران گجت‌های پوشیدنی رقم خواهد زد. در حالی که همه منتظر معرفی‌ سری جدید ساعت‌های هوشمند Galaxy Watch 7 و حلقه هوشمند جذاب Galaxy Ring هستند، شایعات داغ از معرفی یک محصول اقتصادی‌تر از این خانواده خبر می‌دهند. به‌نظر می‌رسد افشاگری‌های اخیر، این گمانه‌زنی‌ها را تایید می‌کند.

نشانه‌های جدیدی از برنامه‌ سامسونگ برای معرفی یک ساعت هوشمند میان‌رده به دست آمده است. صفحه‌ پشتیبانی با شماره‌ مدل SM-R861 به‌طور ناگهانی در وب‌سایت‌های سامسونگ انگلستان و آمریکای لاتین مشاهده‌ شده است. این‌اتفاق، تقریباً تأییدی بر حضور یک‌ عضو جدید در خانواده‌ ساعت‌های هوشمند گلکسی است.

صفحه‌ پشتیبانی Support Page یک بخش اختصاصی در وب‌سایت یک شرکت یا سازمان است که به منظور ارائه اطلاعات و خدمات به مشتریان و کاربران طراحی شده است.

شماره‌ مدل SM-R861 پیش از این در وب‌سایت کمیسیون ارتباطات فدرال‌ آمریکا (FCC) نیز دیده شده بود. با این‌حال، در حال‌حاضر این مدل در وب‌سایت سامسونگ آمریکا وجود ندارد و صفحه‌ پشتیبانی هم جزئیات بیشتری به‌جز شماره‌ مدل را فاش نمی‌کند.

Galaxy Watch 7

با این‌وجود، انتشار این صفحه‌ پشتیبانی در وب‌سایت‌های رسمی سامسونگ، به طور قابل‌توجهی احتمال معرفی یک ساعت هوشمند اقتصادی‌تر از سری گلکسی را در سال جاری تقویت می‌کند. انتظار می‌رود جزئیات بیشتر در مورد این محصول‌جدید به‌زودی منتشر شود.

درمورد نام‌گذاری این ساعت هوشمند جدید سامسونگ، بحث‌هایی وجود دارد. برخی معتقدند سامسونگ با الگوبرداری از سایر محصولات اقتصادیش، از پسوند “FE” (Fan Edition) در کنار نام گلکسی واچ استفاده خواهد کرد. اما عده‌ای دیگر حدس می‌زنند این محصول با عنوان گلکسی واچ ۴ (۲۰۲۴) معرفی شود. برای درک بهتر، شماره‌ مدل سری گلکسی واچ ۴ با R860 به پایان می‌رسید، در حالی‌که شماره‌ مدل ساعت جدید SM-R861 است. این‌موضوع نشان‌می‌دهد خودِ سامسونگ این ساعت را عضوی از خانواده‌ گلکسی واچ ۴ می‌داند.

نام‌گذاری یک‌محصول جدید با الهام از مدل ۳ سال قبل، برای اکثر افراد غیرمنطقی به‌نظر می‌رسد؛ اما سامسونگ اخیراً در تبلت گلکسی‌تب‌اس ۶ لایت (۲۰۲۴) نیز رویکرد مشابهی را در پیش گرفته‌بود. بنابراین، احتمالاً ساعت جدید با عنوان گلکسی واچ FE معرفی شود و اشاره به گلکسی واچ ۴ صرفاً حاکی از استفاده‌ مجدد از سخت‌افزار گلکسی واچ ۴ با نرم‌افزار به‌روزرسانی شده باشد. تنها راه برای رسیدن به پاسخ نهایی، صبر کردن است.

اطلاعات بیشتری در مورد این مدل‌جدید در دسترس نیست، اما لیست منتشر شده در وب‌سایت کمیسیون‌ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) نشان می‌دهد که این ساعت‌هوشمند تنها از اتصال بلوتوث پشتیبانی خواهدکرد.

سامسونگ هنوز تاریخ برگزاری رویداد Galaxy Unpacked را به طور رسمی اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود این رویداد در تاریخ ۲۰ تیرماه برگزار شود. در این رویداد، به احتمال زیاد سامسونگ به تمام سوالات در مورد ساعت هوشمند جدید پاسخ خواهد داد.

اخبار مرتبط: