شرکت سامسونگ در نظر دارد تا نسل ششم گوشی‎‌های تاشوی خود، هندزفری گلکسی بادز 3 و اکسسوری جدیدش گلکسی رینگ را در طی رویداد «Galaxy Unpacked» که در تاریخ 10 جولای (20 تیر) معرفی کند. در همین راستا، تصویر اولیه گلکسی Z Flip 6 لو رفت که نوید تغییراتی در طراحی این گوشی قدرتمند را می‎‌دهد.

تصاویر جدید، گوشی تاشوی سامسونگ را با قاب محافظش به نمایش گذاشته و اطلاعات جدیدی در مورد ظاهر احتمالی این دستگاه به ما می‌‎دهد. نسل ششم گوشی‌‎های تاشوی سامسونگ تغییراتی جزئی به خود دیده‎‌اند. برای مثال می‌‎توانیم به گوشه‌‎های محصول اشاره کنیم که حتی از نسخه قبلی، یعنی Galaxy Z Flip 5 نیز تیزتر کار شده‌‎اند. تغییر دیگری که در این تلفن رخ داده، زمینه شباهت بیشتر آن با Galaxy S24 دوست‎داشتنی را فراهم ساخته؛ این‌بار اسپیکر این دستگاه به شکلی یکپارچه طراحی شده که می‌‎توان گفت زیباتر از پیش ظاهر شده است.

تصویر اولیه Galaxy Z Flip 6

ازطرف‌دیگر، دوربین‎‌های این دستگاه بزرگ‌‎تر از نسخه قبل بوده و به طرز واضحی فاصله بین آنان نیز کاهش یافته است. به جز دوربین، می‌‎توانیم دو سوراخ در قسمت فوقانی این گوشی مشاهده کنیم که در گلکسی Z Flip 5 تنها یک سوراخ وجود داشت. البته به نظر می‌‎رسد این یک اشتباه باشد زیرا سنسورهای گلکسی Z Flip 5 با سنسورهای گلکسی S24 Ultra کاملاْ مشابه بوده و با‌این‌وجود باز هم سه سوراخ (دو در پایین و یکی در بالا) داشت که حال تعداد آنان در تصویر اولیه گلکسی Z Flip 6 به چهار عدد رسیده است.

در نهایت، باید بدانید که این تصاویر رندرهایی لو رفته از محصول بوده و نمی‌‎‌‌توان از آنان به عنوان شکل نهایی این تلفن همراه یاد کرد. به همین دلیل، ممکن است شکل نهایی دستخوش تغییراتی شود و با تصاویری که مشاهده فرمودید متفاوت باشد. تا زمان معرفی نهایی این دستگاه چندین روز فرصت باقی است و در این بین، قطعا اطلاعات جدیدی نیز برملا خواهد شد.