صرافی ارزدیجیتال بایننس از عرضه مجموعه NFT کریستیانو رونالدو خبر داد؛ این NFTها لحظات هیجان‌انگیز و گل‌های این بازیکن افسانه‌ای را به‌نمایش درمی‌آورند.

کریستیانو رونالدو با عرضه سری جدید مجموعه‌های دیجیتال NFT توانست هیجان را میان علاقه‌مندان به فوتبال و ارزدیجیتال برانگیخته کند. دومین مجموعه به‌عنوان نمادی از این بازیکن محسوب می‌شود که لحظات مهم و گل‌های دوران حرفه‌ای وی را به‌تصویر می‌کشد و با نام‌های مستعار «The GOAT» و «Forever CRY» وارد بازار NFT صرافی بایننس می‌شود. توکن‌های غیرقابل معاوضه یا به‌اختصار «ان‌اف‌تی» مجموعه‌ای دیجیتالی به‌شمار می‌روند که هر واحد آن با واحد‌های دیگر متفاوت است و اصولا از طریق ارزهای دیجیتال قابل خرید هستند؛ این مجموعه‌ها به مالکان گواهی منحصربه‌فردی می‌دهد که می‌تواند به‌عنوان ابزاری برای نقدیگی فوری استفاده شود.

رونالدو از NFTهای خود رونمایی کرد

فایل‌های رسانه‌ای که گل‌های رونالدو را در دومین مجموعه NFTها به‌تصویر می‌کشند از چندین دسته‌بندی برخوردار است و هرکدام قیمت‌های متفاوتی دارد. برای مثال، توکن‌های صدمین گل رونالدو تا هفتصدمین گل این بازیکن اسطوره‌ای تقریبا قیمتی معادل ۱۰ دلار دارد.

کلکسیون ان‌اف‌تی‌های رونالدو از توکن‌های کمیاب نیز برخوردار می‌شود که با قیمت پایه ۳۰ دلار شروع می‌شود و خریداران باید در وب‌سایت رسمی بایننس بالاترین قیمت‌های پیشنهادی را برای خرید آن‌ها ارائه دهند. درحال‌حاضر، شش طرح از توکن‌های کمیاب رونالدو وجود دارد و از هرکدام ۲۰۰ عدد به‌فروش می‌رسد. پس از خرید هر توکن، خریدار پوستری قابل چاپ از امضای رونالدو و پیامی ویدئویی بابت قدردانی از سوی رونالدو دریافت می‌کند.

علاوه‌براین، رونالدو اعلام کرد توکنی بسیار کمیاب از گل قیچی‌برگردان این بازیکن در جریان بازی رئال‌مادرید و یوونتوس عرضه می‌شود که قیمت پایه آن ۱۵ هزار دلار خواهد بود. یادآوری می‌شود فروش توکن‌های غیرقابل معاوضه یا NFT به‌بالاترین میزان از خردادماه سال گذشته رسیده و حدود ۲ میلیارد دلار خریدو‌فروش انجام شده است.

اخبار مرتبط: همکاری توییتر و eToro برای تجارت ارزهای دیجیتال