مجتمع تجاری علاءالدین یک

تهران تقاطع حافظ و جمهوری
مجتمع تجاری علاءالدین یک
مجتمع تجاری علاءالدین با ۱۱ طبقه تجاری و حدود ۱۱۰۰ فروشگاه زمینه اشتغال بیش از ۴۰ هزار نفر را فراهم نموده است و با گسترش این مجموعه سعی در اشتغال زایی تعداد بیشتری از هموطنان کشور را دارد.
حدود ۸۰۰ واحد تجاری در زمینه‌های کامپیوتر و قطعات جانبی فعالیت خود را در این مجتمع آغاز و پس از گسترش مجموعه، تعداد این فروشگاه‌ها به ۱۱۰۰ واحد رسید.


درباره مجتمع :

مجتمع تجاری علاءالدین یک که در تهران تقاطع حافظ و جمهوری واقع شده است از معروف ترین مجتمع تجاری‌های ایران محسوب می‌شود. عملیات ساخت علاءالدین در سال ۱۳۷۴ شروع شد و پس از گذشت ۴ سال، یعنی سال ۱۳۷۸ واگذاری فروشگاه‌های آن آغاز شد.
 حدود ۸۰۰ واحد تجاری در زمینه‌های کامپیوتر، موبایل و قطعات جانبی فعالیت خود را در این مجتمع آغاز و پس از گسترش مجموعه، تعداد این فروشگاه‌ها به ۱۱۰۰ واحد رسید. با رونق گرفتن بازار موبایل در ایران مجموعه ”مجتمع تجاری علاءالدین یک“ به اولین و بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش گوشی موبایل و لوازم جانبی ایران تبدیل شد و امروز علاءالدین بورس و مرجع موبایل کشور است و اکثر برند‌های معتبر در این مجتمع تجاری نمایندگی‌های فعال دارند.

در حال حاضر اکثر فروشگاههای خرده فروش از سراسر کشور اجناس مورد نیاز خود را از عمده فروشان این مجتمع تهیه می کنند و می توان گفت فروشندگان این مجتمع وظیفه تامین گوشی و لوازم جانبی مورد نیاز هموطنان عزیز را نیز برعهده دارند.

همچنین خبره ترین متخصصان تعمیرات انواع گوشی در این مجتمع آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان هستند.

به صورت تقریبی روزانه حدود ۳۰ هزار نفر از این مجتمع تجاری بازدید می‌کنند و کمتر کسی است که برای خرید گوشی موبایل به فکر مراجعه به مجتمع تجاری علاءالدین نیافتد. در حال حاضر فروشندگان موبایل در سراسر کشور کالای خود را از مجتمع تجاری علاءالدین تامین می‌کنند.
هم اکنون مجموعه علاءالدین با ۱۱ طبقه تجاری و حدود ۱۱۰۰ فروشگاه زمینه اشتغال بیش از ۴۰ هزار نفر را فراهم نموده است و با گسترش این مجموعه سعی در اشتغال زایی تعداد بیشتری از هموطنان کشور را دارد


همه فروشگاه ها


طبقه منفی دو


طبقه منفی یک


طبقه همکف


طبقه ۱


طبقه ۲


طبقه ۳


طبقه ۴


طبقه ۵


طبقه ۶

لیست فروشگاه های این مجتمع :



کلمات کلیدی محبوب

دسته بندی ها

هیچ نتیجه ای یافت نشد

مشاهده همه نتایج


۱
۲
۳
۴
۵