درحالی‌که اعضای تیم بازاریابی ZTE خود را برای معرفی گوشی Red Magic 8S Pro آماده می‌کنند، تیم مهندسی این شرکت در حال کار بر روی دوربین پرچمدار بعدی است.

رئیس بخش دستگاه‌های موبایلی ZTE به‌تازگی تصویری از دو ماژول دوربین را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است که اولی متعلق به یکی از گوشی‌های قدیمی ZTE بوده و دیگری متعلق به مدل جدیدی است که هنوز وارد بازار نشده است. هر دو ماژول دوربین اندازه مشابهی دارند (22.5 x 22 میلی‌متر) اما دیافراگم یکی مشخصا بزرگ‌تر و بازتر از دیگری است.

تصویر تبلیغاتی که پیش‌ از این از گوشی nubia منتشر شده بود، نمای نزدیکی از جزیره دوربین این دستگاه را نشان می‌داد که دو نوشته "۳۵ میلی‌متر" و "سنسور اولترا" به شکلی بارزی روی آن حک شده بود.

دوربین پیشرفته ZTE

لنزهای ۳۵ میلی‌متری در گوشی‌های نوبیا سری z زیاد پیدا می‌شوند و nubia Z50 Ultra نیز که اسفندماه گذشته معرفی شد از این قاعده مستثنا نبود.

مدیر ZTE در پست خود از سنسور تصویری صحبت کرده که اندازه آن بزرگ‌تر از ۱ اینچ است. هرچند از آنجایی‌که ZTE تاکنون هیچ گوشی با سنسور دوربین ۱ اینچی تولید نکرده، بعید به نظر می‌رسد که واقعا بتواند سنسور تصویری بزرگ‌تر از آن تولید کند.

البته ممکن است دوربین پرچم‌دار جدید ZTE  به‌واسطه برخورداری از دریچه دیافراگم بسیار بزرگ بتواند تصاویری باکیفیتی فراتر از سنسورهای ۱ اینچی معمولی تولید کند، اما این به معنای بزرگ‌تر بودن خود سنسور نیست.

ممکن است فردا طی رویداد رونمایی از 8S Pro صحبت‌هایی هم از ماژول دوربین جدید این شرکت به میان بیاید. باید صبر کنیم و منتظر خبرهای بیشتر باشیم.

اخبار مرتبط: