بند‌های شیائومی که با نام می‌بند آن‌ها را می‌شناسیم، یکی از پرفروش‌ترین بند‌های هوشمند موجود در بازار هستند. اکنون آخرین اخبار منتشر شده از نسل بعدی این بند هوشمند، به طراحی ظاهری دستگاه و بند آن می‌پردازید. طبق این اخبار بند شیائومی اسمارت بند ۸ دو تکه خواهد بود.

طبق گزارش منتشر شده Xiaomi Smart Band 8 گواهی NRRA را دریافت کرده است. همچنین به همراه این اطلاعات، چند از عکس از این بند هوشمند نیز منتشر شده که طراحی ظاهری آن را نشان می‌دهد.

همان طور که درون تصویر‌های منتشر شده نیز قابل مشاهده است، بدنه این بند هوشمند با همان طراحی نسل گذشته منتشر شده است و تنها تفاوت آن در نگاه اولیه، دکمه قرار گرفته در پشت بدنه Smart Band 8 است.

همچنین تفاوت اصلی در طراحی بند Smart Band 8 است. چرا که پیش‌تر شیائومی از بند‌های یک تکه برای این دستگاه استفاده می‌کرد. اکنون این شرکت تصمیم به طراحی و استفاده از بند دو تکه برای شیائومی بند ۸ پرو گرفته است.

البته این اولین باری نیست که شیائومی تصمیم به استفاده از بند‌های دو تکه درون گجت‌های هوشمند خود می‌گیرد. پیش‌تر نیز این شرکت در برخی گجت‌های پوشیدنی خود مانند ردمی واچ ۳ و ردمی اسمارت بند ۷ پرو از مکانیزم بند دو تکه استفاده کرده بود. اکنون این مکانیزم بند به مقرون به صرفه‌ترین گروه از گجت‌های پوشیدنی شیائومی نیز راه یافته است که کاملاً مناسب است.

در اطلاعات منتشر شده NRRA هیچ چیزی درباره مشخصات فنی این بند هوشمند منتشر نشده است. اما می‌دانیم که این گجت هوشمند دارای مدل نامبر M2239B1 است و با توجه به انتشار تصویر Band 8، می‌توان به معرفی و عرضه نزدیک این بند هوشمند‌امیدوار بود.

نظر شما درباره بند شیائومی اسمارت بند ۸ و مکانیزم جدید آن چیست؟ آیا با این طراحی شیائومی موافق هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر دیگر: عینک واقعیت پردازشی شیائومی رونمایی شد