شیائومی نسل جدید مچ‌بند هوشمند خود را با نام اسمارت بند ۸ اکتیو با عمر باتری 14 روزه رونمایی کرد.

مچ‌بند هوشمند شیائومی از نمایشگر مستطیل شکل ۱.۴۷ اینچی با رزولوشن ۱۷۲ در ۳۲۰ پیکسلی و حداکثر روشنایی ۴۵۰ نیتی بهره برده است. این صفحه نمایش از شیشه سکوریت ساخته شده که مجهز به روکشی است که اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند. وزن این دستگاه بدون بند ۱۴.۹ گرم است.

شیائومی اعلام کرد این مچ‌بند در پنج رنگ مشکی، آبی، عاجی، زیتونی و صورتی به بازار عرضه خواهد شد و با تنوع رنگی که دارد می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند. این گجت مجهز به باتری ۲۱۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است که در صورت استفاده عادی عمر۱۴ روزه دارد. اسمارت بند ۸ اکتیو دارای شارژر مغناطیسی است و در کمتر از دو ساعت به شارژ ۱۰۰ درصد می‌رسد.

Xiaomi Smart Band 8 Active

طبق اطلاعات به‌دست آمده، حدود ۱‍۰۰ واچ فیس برای این محصول طراحی شده که هر کدام از آن‌ها می‌تواند قابلیت‌ خاصی را در اختیار کاربر قرار بدهد. این دستگاه با قابلیت ردیابی تناسب اندام به بازار عرضه می‌شود. مچ‌بند یاد شده را می‌توان با کمک اپلیکیشن Mi Fitness به گوشی‌های هوشمند اندروید 8.0 یا بالاتر و آیفون‌های دارای iOS 12.0 به بالا متصل کرد. همچنین این گجت از اتصال بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کند.

در ضمن دستگاه مورد نظر تقریبا تمام حالت‌های ورزشی را پشتیبانی می‌کند و با اعلام مدت زمان تمرین و میزان کالری مصرفی در آن به کاربر برای رسیدن به اهدافش بیشترین کمک را می‌کند. در حال حاضر این مچ‌بند هوشمند از طریق سفارش آنلاین برای فروش جهانی در دسترس عموم است.

کمپانی شیائومی در کنار تولید گوشی‌های هوشمند، سابقه درخشانی در ساخت مچ‌بندهای سلامتی دارد. این شرکت در چند سال اخیر مچ‌بندهای هوشمند زیادی را به بازار عرضه کرده که تمام این محصولات مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

فعلا اطلاعی در‌مورد قیمت این محصول جدید شیائومی در بازار جهانی منتشر نشده است. باید دید در کنار ساعت‌های هوشمند پیشرفته سامسونگ و اپل، عرضه شیائومی اسمارت بند ۸ اکتیو به بازار جهانی می‌تواند رضایت کاربران را جلب کند یا خیر؟

خبر مرتبط: شیائومی بند ۸ پرو معرفی شد؛ یک ساعت بادوام