ردمی شیائومی در ماه می از هدفون Redmi Buds 4 و Redmi Buds 4 Pro TWS رونمایی کرد و این شرکت ممکن است به‌زودی یک مدل Lite را نیز عرضه کند. مدلی در رندرهای ظاهرشده است که طراحی آن را مشخص می‌کند که احتمالا شیائومی ردمی Buds 4 Lite خواهد بود.

برخلاف مدل‌های وانیلی و پرو، هدفون‌های Redmi Buds 4 Lite TWS دارای سر گوشی‌های سیلیکونی نیستند، به این معنی که نویزهای غیرفعال را از بین نمی‌برند. همچنین نشانگر شارژ را روی جعبه شارژر نمی‌بینیم. گرچه تصاویر موجود نشان می‌دهد که Redmi Buds 4 Lite فقط در رنگ سفید تولیدشده است، اما ممکن است گزینه‌های رنگی بیشتری نیز در زمان عرضه وجود داشته باشد.

شیائومی ردمی Buds 4 Lite دارای تنه و طراحی گوشی‌هایی است که به شکل مستقیم وارد گوش می‌شوند. این یک تغییر طراحی بزرگ از نسخه‌ی Redmi Buds 3 Lite است که به نحوی طراحی شده‌اند که بدون تنه باشند و کوچک هستند. سر گوشی این هدفون، دارای برش‌هایی است که احتمالاً برای میکروفون‌ها جهت برقراری تماس و ارسال دستورات صوتی به دستیار Google تعبیه شده‌اند. همچنین کمی خمیده هستند تا بهتر در گوش قرار بگیرند. کیس شارژ کاملاً ابتدایی است، دو اسلات برای نگه داشتن سر گوش و احتمالاً یک چراغ نشانگر LED برای اعلان‌ها دارد. همان‌طور که گفته شد، ممکن است در زمان عرضه، انتخاب‌های رنگی بیشتری را مشاهده کنیم.

طراحی شیائومی بادز ۴ لایت

از بابت یادآوری باید بگوییم، Redmi Buds 3 Lite با اتصال بلوتوث 5.2 با کدک SBC عرضه می‌شود. این هدفون دارای کنترل‌های لمسی برای پخش موسیقی و دستیار Google و پشتیبانی صوتی سیری است. این هدفون‌ها دارای درایورهای 6 میلی متری هستند و گفته می‌شود که با یک بار شارژ، 5 ساعت عمر باتری دارند. همچنین کیس شارژ این ایرفون‌ها، تا 18 ساعت قابلیت شارژ مجدد دارند.

علاوه بر این، پشتیبانی از شارژ سریع نیز وجود دارد. این هدفون‌ها دارای رتبه IP54، مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشیدن آب نیز هستند. منبع اطلاعاتی موجود، مشخصات گوشی Redmi Buds 4 Lite را فاش نمی‌کند، بنابراین باید منتظر بمانیم تا بعدها اطلاعات بیشتری درباره این هدفون مقرون به صرفه TWS به دست بیاوریم.‌

بررسی:‌ بررسی شیائومی ردمی K40S که توسط رسانه علاءالدین تهیه شده را بخوانید.