گوشی Poco X4 Pro 5G  در یک‌چهارم ابتدایی سال 2022 میلادی به بازار مصرف عرضه شد. به نظر می‌رسد که حالا شیائومی کاملا آماده است تا جانشین مستقیم آن را در سال جاری میلادی به بازار معرفی کند. اطلاعاتی مبنی بر طراحی گوشی Poco X5 Pro لو رفته که نشان می‌دهد این گوشی در راه است.

گرچه اطلاعات مختلف این گوشی به خاطر قرار گرفتن روی وب‌سایت‌های مختلف صدور گواهینامه تا حد زیادی فاش شده است. اما اخیرا تصاویری در فضای آنلاین پخش شده‌اند که تا حدی طراحی ظاهری آن را نیز لو می‌دهند. تصاویر جدید از طراحی Poco X5 Pro را یک منبع خبری به نام Mukul Sharma فاش کرده است.

در این تصاویر به نظر می‌رسد که کمپانی پوکو در حال نمایش تبلیغ این گوشی روی Flipkart است. طراحی کامل Poco X5 Pro در این تصاویر واضع نیست اما حالت ضد‌نور آن به اندازه کافی ذهن ما را در مورد شکل نهایی این دستگاه روشن می‌کند.

به نظر می‌رسد که Poco X5 Pro دارای سه دوربین پشتی است که در قالب مثلثی کنار هم قرار گرفته‌اند. با توجه به این طراحی، پوکو ایکس 5 پرو ممکن است شاسی مشترکی با مدل‌های ردمی نوت 12 پرو که اخیرا در چین عرضه شده، داشته باشد.

ظاهرا چند روز پیش هم تصویری از پوکو ایکس 5 پرو منتشر شد که با این تصویر اخیر مطابقت دارد. اگر این خبرها صحت داشته باشند، Poco X5 Pro نیز مانند مدل قبلی خود مجهز به یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود. سایر مشخصات فنی هم می‌تواند شامل تراشه اسنپدراگون G778، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و صفحه‌نمایش 120 هرتزی امولد با رزولوشن FHD+ باشد.

بررسی گوشی های سری X پوکو: