انتظار می‌رود شیائومی تا اوایل اردیبهشت ماه گوشی‌های پرچم‌دار سری پوکو F5 را عرضه کند. شایعات جدیدی در سایت‌ها و فضای مجازی منتشر شده که طراحی پوکو F5 پرو را نشان می‌دهد. در مورد مشخصات فنی پوکو F5 پرو می‌توان گفت که این گوشی اولین دستگاه شرکت پوکو خواهد بود که با شارژ بی‌سیم، باتری بزرگ ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۶۷ واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۳۰ واتی عرضه می‌شود. همچنین پوکو F5 پرو از تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ قدرت می‌گیرد. در ادامه خبر تاریخ عرضه پوکو F5 را نیز بخوانید.

صفحه‌نمایش پوکو F5 پرو دارای یک پنل ۶.۶۷ اینچی امولد با حداکثر روشنایی ۱۴۰۰ نیت است که ۶۸.۷ میلیارد رنگ را نمایش می‌دهد و از دامنه رنگی DCI P3 پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، پوکو F5 پرو قابلیت کنترل نور صفحه نمایش با فرکانس بالای ۱۹۲۰ هرتز را دارد. دستگاه پوکو F5 همچنین دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش نیز خواهد بود.

عکس واقعی پوکو F5 پرو

تصویری که توسط Hardik Desai در توییتر انتشار یافته، وارد فهرست FFC شده است. تصویر پوکو F5 پرو در این لیست شباهت زیادی به گوشی ردمی K60 دارد که در دی ماه سال ۱۴۰۱ در چین عرضه شد. ابعاد و پنل پشت شیشه‌ای نیز مشابه ردمی K60 است و به نظر می‌رسد تنها تغییر این گوشی نسبت به ردمی K60، نام تجاری و عرضه در بازار جهانی خواهد بود.

دوربین پوکو F5 پرو یک سنسور اصلی Omnivision OV64B با لرزش‌گیر اپتیکال در کنار سنسور ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو خواهد داشت. علاوه بر پوکو F5 پرو ، مدل پایه پوکو F5 نیز با نام تجاری Redmi Note 12 Turbo در اوایل اردیبهشت ماه عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی درباره قیمت پوکو F5 در دسترس نیست.

نظر شما در مورد عرضه گوشی‌های جدید پوکو F5 چیست؟ به نظر شما تا چه میزان رضایت کاربران را جلب خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مقاله مرتبط: بررسی Poco M5s