رندر‌های شیائومی 13 و 13 پرو توسط افشاگر پرکار Steve H.McFly فاش شده است که جزئیات را به ترتیب در اختیار CompareDial و Zoutons قرار داده است.

اول از همه، نمایشگر: شیائومی 13 استاندارد با صفحه نمایش تخت 6.2 اینچی عرضه می‌شود، در حالی که Pro دارای صفحه نمایش خمیده 6.65 اینچی است. هر دو دستگاه دارای پانچ دوربین سلفی هستند.

ظاهراً شیائومی 13 پرو دارای حسگر اثر انگشت خواهد بود. با توجه به عدم وجود یکی در پشت گوشی و طراحی دکمه‌های کناری، می‌توانیم با خیال راحت نتیجه بگیریم که حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر قرار می‌گیرد.

طبق شایعات، ابعاد بدنه شیائومی 13 152.8 x 71.5 x 8.3 میلی متر است که آن را کوتاه‌تر، اما ضخیم‌تر از مدل قبلی خود می‌کند. Pro تقریباً با ابعاد 163.0 x 74.6 x 8.8 میلی‌متر ذکر شده است که به طرز وحشتناکی شبیه به 12 Pro است.

XIAOMI-13-PORO-BLACK

شیائومی 13 صفحه‌نمایشی تخت با کناره‌های صاف

رندرهای آتی شیائومی 13 نشان می‌دهد که این شرکت در جهت طراحی متفاوتی برای سری‌های برتر نسل بعدی خود حرکت می‌کند. بر اساس این رندرهای CompareDial و OnLeaks، شیائومی 13 دارای کناره‌های صاف و همچنین صفحه‌نمایش تخت خواهد بود.

جهت طراحی جدید به لطف نسل‌های اخیر آیفون بسیار آشنا و در حال حاضر مد شده است. قسمت جلویی گوشی دارای یک سطح صاف و لبه‌های تیز با حداقل قاب به همراه یک پانچ دوربین در مرکز قرار دارد.

در همین حال، کناره‌های گوشی نیز صاف شده‌اند تا ظاهری تا حدودی جعبه‌ای و دال مانند ایجاد کنند. با این حال، برخلاف آیفون، شیشه پشتی همچنان دارای انحنای جزئی در اطراف لبه‌ها است، بنابراین در دست گرفتن آن باید کمی راحت‌تر باشد. جزیره دوربین نیز به روز شده است، یک بار دیگر به شکل مربع بزرگ آشنا با لنزهایی که در سه گوشه از مربع گوشه قرار دارند.

ابعاد هم داریم. ابعاد این گوشی 152.8 x 71.5 x 8.3 میلی متر خواهد بود. برآمدگی دوربین آن را به ضخامت 10.3 میلی متر می‌رساند. همچنین گزارش شده است که این گوشی از آخرین نسل تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می‌کند.

XIAOMI-13PORO-AND-13-WHIT-SNAODRAGON

شیائومی 13 پرو ممکن است با جدیدترین تراشه اسنپدراگون عرضه شود

همه ما می دانیم چه چیزی تأثیرگذارتر است: مشخصات زیر قاب. شیائومی 12 پرو با عملکرد خود همه را تحت تأثیر قرار داد و 13 پرو به دنبال پیشرفت بیشتر با اسنپدراگون 8 نسل 2 است.

شیائومی 13 پرو ممکن است یکی از اولین گوشی‌هایی باشد که با جدیدترین اسنپدراگون عرضه می‌شود. این تراشه قرار است کمی بعدتر در این ماه رسماً معرفی شود و دهان به دهان نشان از راندمان انرژی بالا با عملکرد حتی بالاتر دارد.

به نظر می رسد این گوشی مجهز به 3 دوربین است. دوربین اصلی 50.3 مگاپیکسل به بیرون درز کرده است که شباهت وحشتناک دیگری با دوربین سری 12 است. بهتر از آن، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این گوشی ممکن است به یک سنسور کامل 1 اینچی مجهز شود تا نظم دوربین را تامین کند.

اگرچه هنوز هیچ نام فانتزی فاش نشده است، گزینه های فاش شده سیاه، سفید، صورتی و سبز هستند که ترکیبی محکم از تجارت و سرگرمی را ایجاد می کنند. شیائومی به اسلحه‌های خود پایبند است، زیرا آنها همیشه موفق شده‌اند رنگ‌های یکدست را حس کنند و به نظر عالی برسید.

انتظار می‌رود شیائومی 13 و 13 پرو در ماه جاری عرضه شود.اما هنوز خود شرکت شیائومی چیزی اعلام نکرده است. نظر شما درباره رندر‌های شیائومی 13 و 13 پرو چیست؟ آیا با طراحی جدید این گوشی ها موافق هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: رکورد جدید ۸ دقیقه‌ای سرعت شارژ شیائومی!