اضافه شدن قابلیت تماس تصویری به X خبر جدیدی است که تلاش‌های ایلان ماسک را برای احیای این برنامه نشان می‌دهد.

ایلان ماسک در گذشته گفته که قصد دارد X را به یک سوپر اپلیکیشن تبدیل کند تا کاربران دیگر نیازی به برنامه‌های دیگر نداشته باشند. این موضوع با تلاش‌های ایلان ماسک برای این برنامه تایید می‌شود و می‌توان گفت که به زودی شاهد عرضه یک رقیب قدرتمند برای تمامی شبکه‌های اجتماعی دیگر خواهیم بود.

حالا کار دیگری که در راستای رسیدن به این هدف انجام شده، اضافه کردن تماس تصویری به X است که به کاربران اجازه می‌دهد تا در پلتفرم محبوب‌شان به صورت صوتی و تصویری تماس برقرار کنند. این موضوع هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما ایلان ماسک در پاسخ به یکی از کاربران گفت که ویژگی تماس صوتی و تصویری در حال حاضر فقط برای تعداد محدودی از کاربران ارائه شده است.

قابلیت تماس صوتی و تصویری در توییتر

نکته جالب اینجاست که این قابلیت فعلا فقط برای کاربران iOS ارائه شده و کاربران اندروید برای دسترسی به آن باید کمی بیشتر صبر کنند. اضافه شدن تماس تصویری به X به شما اجازه می‌دهد تا افرادی که می‌توانند با شما تماس بگیرند را انتخاب کنید. البته باید گفت که با وجود اضافه شدن این تنظیمات جدید، هنوز بخشی برای برقراری تماس وجود ندارد که آزمایشی بودن این ویژگی را نشان می‌دهد.

برای اینکه از فعال شدن قابلیت تماس صوتی و تصویری در X مطمعن شوید، باید به بخش حریم خصوصی و امنیت در تنظیمات بروید و روی گزینه پیام‌های مستقیم کلیک کنید. اگر قابلیت جدید برای شما فعال شده باشد، در این بخش با گزینه فعال‌سازی تماس‌های صوتی و تصویری مواجه می‌شوید.

نمی‌توان انکار کردن که اضافه شدن تماس تصویری به X قدم دیگری برای رقابت با برنامه‌های متا است و ایلان ماسک قصد دارد با این کار، کاربران را از برنامه‌های اینستاگرام و واتساپ به X بکشاند. نظر شما در مورد این کار ایلان ماسک چیست؟‌ آیا اضافه شدن تماس صوتی و تصویری می‌تواند روی بازگشت کاربران تاثیر داشته باشد؟

مطالب مرتبط: ابراز ناراحتی مدیرعامل مایکروسافت از پایان پروژه ویندوز فون