در دسامبر گذشته، پشتیبانی واتس اپ از PIP (تصویر در تصویر) در آیفون برای تماس‌های تصویری اعلام شد. این قابلیت ابتدا برای کاربران بتا در دسترس بود، اما اکنون برای همه کاربران آیفون در سراسر جهان که دارای iOS 12.0 یا بالاتر هستند، عرضه می‌شود. در حال حاضر WhatsApp های نصب شده بر روی آیفون از تصویر در تصویر برای تماس‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کنند.

پشتیبانی تصویر در تصویر برای تماس‌های ویدیویی در واتس‌اپ های نسخه 23.3.77 ارائه می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با کوچک کردن این برنامه، در طول تماس ویدیویی با واتس‌اپ چند کار را انجام دهند. اما این همه ماجرا نیست، به‌روزرسانی جدید درحال حاضر به شما امکان می‌دهد که هنگام ارسال اسناد، زیرنویس اضافه کنید. برای جزئیات بیشتر می توانید تغییرات به روز رسانی را که در زیر قرار داده ایم بررسی کنید.

  • با پشتیبانی از iOS Picture in Picture (تصویر در تصویر)، اکنون می‌توانید در حین تماس واتساپ بدون توقف موقت ویدیو، چند کار را انجام دهید.
  • اکنون می توانید هنگام ارسال اسناد، زیرنویس اضافه کنید.
  • پشتیبانی از موضوعات و توضیحات گروهی طولانی تر برای سهولت در معرفی گروه های شما.
  • اکنون می توانید آواتارهای شخصی سازی شده ایجاد کنید و از آنها به عنوان برچسب و عکس پروفایل استفاده کنید. برای شروع به تنظیمات > آواتار بروید.

خبر مرتبط: واتساپ از ویژگی‌های جدید استاتوس رونمایی کرد