در اپدیت جدید واتساپ امکان جدیدی برای کاربران اندرویدی واتساپ بتا اضافه شده است. قابلیت واتساپ بتا در تبلت افزایش یافته است.

واتساپ اکنون به کاربران بتا اجازه می‌دهد تا بتوانند حساب‌های خود را به یک تلفن ثانویه و یک تبلت اندرویدی مرتبط کنند. آخرین نسخه بتای موجود WhatsApp برای اندروید - نسخه 2.22.24.18 است که حالت همراه را ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد که یک تلفن ثانویه را به حساب اصلی واتساپ خود پیوند دهید.

واتس‌اپ به شما امکان می‌دهد تا چهار گوشی اندرویدی را به حساب اصلی واتس اپ خود پیوند دهید و می‌توانید به تمام ویژگی‌های معمولی WhatsApp و حتی رمزگذاری پیام دسترسی داشته باشید.

حالت همراه در نسخه بتا واتساپ

برای استفاده از حالت همراه واتساپ، با رفتن به منوی گزینه‌ها در صفحه ثبت‌نام و انتخاب «پیوند یک دستگاه» که از منوی کشویی فعال می‌شود. البته نا گفته نماند که این ویژگی در حال حاضر فقط برای برخی از کاربران واتس‌اپ بتا ارائه‌شده است، در حالی‌ که عرضه گسترده‌تر برای درسترسی همگانی قطعا زمان بیشتری را نیاز دارد.

whatsapp-can-link-to-android-tablet

آخرین نسخه بتای واتس‌اپ برای اندروید قابلیت پیوند دادن تبلت اندرویدی را نیز به تلفن همراه شما دارد. این ویژگی در حال حاضر فقط برای برخی از آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس است و در گزینه بتای دستگاه‌های مرتبط در بخش منوی تنظیمات دستگاه‌ها یافت می‌شود. فرآیند جفت‌سازی دو سیستم بسیار ساده است و از طریق اسکن یک کد QR انجام می‌شود.

بررسی: بررسی تبلت گلکسی Tab S8 را که توسط تیم رسانه علاءالدین آماده شده است، حتما بخوانید.