گوشی هوشمند مینیاتوری Unihertz Jelly 2E با اندروید 12، صفحه نمایش 3 اینچی و ساختاری با وزن 110 گرمی عرضه شد. Unihertz از Jelly 2E رونمایی کرده است، یک گوشی هوشمند جمع‌وجور که این شرکت ادعا می‌کند به اندازه یک کارت اعتباری است. Unihertz Jelly 2E دارای صفحه نمایش 3 اینچی، وزن 110 گرم و مبتنی بر چیپست MediaTek Helio A22 در میان سایر ویژگی‌ها است.

این شرکت در ماه می با معرفی Titan Slim، از گوشی هوشمند جمع‌وجور دیگری رونمایی کرده بود. اکنون، این شرکت Jelly 2E را معرفی کرده است، نسخه به روز شده Jelly 2. طبق وب‌سایت این شرکت، Jelly 2E طراحی خواهر و برادر خود را گرفته و تغییراتی را انجام می‌دهد. به طور خاص، Unihertz اندروید 11 را با اندروید 12 تعویض کرده است که یک ارتقاء خوشایند است. متأسفانه، این شرکت عملکرد NFC را کنار گذاشته و 6 گیگابایت رم را با 4 گیگابایت رم تعویض کرده است. به همین ترتیب، Unihertz فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی در Jelly 2 را این بار به 64 گیگابایت کاهش داده است. مشخصات فنی این گوشی را در عکس زیر ببینید:

مشخصات فنی گوشی Unihertz Jelly 2E

بااین‌حال، Jelly 2E دارای صفحه نمایش 3 اینچی، وزن 110 گرم و اتصال دو سیم کارته است. علاوه بر این، Jelly 2E مانند برادر خود دارای یک باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی است. علاوه بر این، Unihertz Jelly 2E را به MediaTek Helio A22، یک چیپست اقتصادی با 4 هسته CPU و یک پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 بر اساس فرآیند ساخت 16 نانومتری مجهز کرده است. متأسفانه، MediaTek Helio A22 تقریباً نیمی از عملکرد Helio P60 را در Jelly 2 ارائه می‌دهد. در حال حاضر، Unihertz در صورت ثبت نام قبل از 7 نوامبر، 20 دلار تخفیف ارائه می‌دهد. ظاهراً، این شرکت Jelly 2E را با قیمت 170 دلار به فروش خواهد رساند.

خبر مرتبط: ماجرای هک شدن تلویزیون