گوشی تکنو اسپارک 20 که به تازگی معرفی شده حالا با قیمت حدود ۱۳۰ دلار در دسترس کاربران هندی قرار گرفته و به‌زودی به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

شرکت تکنو، گوشی اسپارک 20 را چندی پیش و در آخرین ماه 2023 به‌بازار جهانی عرضه کرد. در حال‌حاضر، این گوشی در حال آماده‌سازی برای عرضه در بازار هند است. تکنو اسپارک 20 دیروز در سایت آمازون هند برای پیش‌فروش قرار گرفت و تقریباً تمام مشخصات این دستگاه منتشر شد.

اسپارک 20 قرار است از 13 بهمن با قیمت اولیه 10.499 روپیه معادل ۱۳۰ دلار به‌فروش برسد. در این سایت، رم و وضعیت فضای ذخیره‌سازی دقیق دستگاه مشخص نشده است. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که یکی از نسخه‌های این گوشی دارای 8 گیگابایت رم، 8 گیگابایت رم مجازی و 256 گیگابایت حافظه داخلی باشد.

Tecno Spark 20

تکنو اسپارک 20 در رنگ‌هایی مانند Gravity Black، Neon Gold، Cyber ​​White و Magic Skin Blue عرضه می‌شود و بدنه گوشی دارای بافت چرمی خواهد بود. خریداران اسپارک 20 محتوای ممتاز OTT Play که ارزش 4.897 روپیه‌ای دارد را هم به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

گوشی جدید شرکت تکنو دارای یک پنل LCD با سایز 6.56 اینچی با طراحی punch-hole تمام صفحه است. این دستگاه وضوح +HD و نرخ به‌روز‌رسانی 90 هرتزی را ارائه می‌دهد. در بخش سخت‌افزاری این گوشی به یک چیپست Helio G85 و باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز شده است. همچنین یک خبر خوب برای کاربرانی که به کیفیت ارائه صدا اهمیت می‌دهند این است که اسپارک 20 دارای بلندگوهای دوگانه با قابلیت DTS است.

پنل پشتی اسپارک 20 دارای سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی با فلاش LED است و در جلوی آن یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با فلاش LED به‌کار رفته است. این دستگاه ویژگی‌های دیگری مانند اسکنر اثر انگشت، اسلات کارت microSD، دو سیم‌کارت، 4G VoLTE، بلوتوث، GPS و پورت USB-C هم دارد. همچنین این دستگاه از استاندارد IP53 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بهره می‌برد.

اخبار مرتبط: