براساس گزارش‌های فاش شده، اوایل سال آینده گوشی شیائومی CIVI 4 با پردازنده قدرتمند به بازار عرضه خواهد شد.

طبق اطلاعات به‌دست آمده، شیائومی در حال آماده‌سازی نسل بعدی گوشی ‌های هوشمند خود به نام CIVI 4 است. این گوشی با شماره مدل PN0DC24031 در پایگاه داده IMEI ظاهر شده و برخی مشخصات آن به بیرون درز کرده است. به‌نظر می‌رسد این دستگاه زودتر از موعد مقرر روانه بازار خواهد شد. شیائومی CIVI 3 از یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی اولد با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد و حداکثر نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز، حداکثر نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۵۰۰ نیت است.

گوشی‌های سری CIVI شیائومی به‌دلیل طراحی زیبا و ویژگی‌های قدرتمند، بین کاربران شناخته شده هستند. با تکیه بر موفقیت CIVI 3 در بازار، اکنون کاربران منتظر شیائومی CIVI 4 با قابلیت‌های جدید هستند. به‌نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد محصول جدید خود را با دوربین سلفی ارتقا یافته و سنسور پیشرفته‌تر عرضه کند.

امتیازات شیائومی CIVI 4 در GSMA IMEI

در حالی که گوشی CIVI 3 از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا برخوردار است، گوشی جدید با تراشه SOC SM7550 عرضه خواهد شد که دارای عملکردی مشابه تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ است. بر اساس پیش‌بینی‌ها، این محصول نسبت به نسل قبلی باریک‌تر است و شیائومی در این دستگاه از باتری قوی‌تری استفاده خواهد کرد.

طبق گزارش‌ها، این گوشی هوشمند تنها در بازار چین عرضه خواهد شد. به احتمال زیاد اگر این گوشی در بازار چین مورد استقبال کاربران قرار بگیرد، در بازار جهانی نیز عرضه خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات دقیقی از ویژگی‌های این گوشی منتشر نشده است و باید دید تا زمان عرضه، شیائومی مشخصات دقیق‌تری را در اختیار کاربران خواهد گذاشت یا خیر؟ آیا کاربران از طراحی زیبا و پردازنده قدرتمند این دستگاه استقبال خواهند کرد؟

خبر مرتبط: شیائومی رقیبی برای گلکسی زد فلیپ ۵ می‌سازد