مشخصات فنی تبلت‌ میان‌رده اقتصادی گلکسی اس ۹ FE سامسونگ قبل از عرضه به بیرون درز کرد.

اوایل مردادماه، کمپانی سامسونگ تبلت‌های گلکسی اس ۹، گلکسی اس ۹ پلاس و گلکسی اس ۹ اولترا را معرفی کرد. در حالی‌که این کمپانی خود را برای عرضه دو تبلت میان‌رده اقتصادی به نام‌های گلکسی اس ۹ FE و گلکسی اس ۹ FE پلاس آماده می‌کند، مشخصات فضای ذخیره‌سازی و تنوع رنگ این دو تبلت‌ لو رفت.

طبق سیاست‌ شرکت‌های بزرگ فناوری، نسخه‌های اقتصادی از طراحی مدل‌های قدیمی‌تر برخوردار می‌شوند، بر همین اساس انتظار می‌رود این دستگاه‌ها از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ میزبانی کند که بسیار سریع‌تر از پردازنده اسنپدراگون 750G مورد استفاده در گلکسی تب اس ۷ خواهد بود.

بر اساس شایعات، هر دوی این تبلت‌ها از وای‌فای و اتصال 5G بهره می‌برند و در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری، صورتی روشن و سبز روشن عرضه خواهند شد.

مشخصات Samsung-Galaxy-Tab-S9-FE

گزارش‌ها حاکی از آن است که نسخه پایه این تبلت با دو پیکربندی ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. در حالی که نسخه پلاس این تبلت تنها با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

طبق اطلاعات به‌دست آمده، تبلت گلکسی اس ۹ FE دارای صفحه نمایش ۱۰.۹ اینچی است و نسخه پلاس آن با صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی عرضه می‌شود.

گلکسی تب اس 9 FE سامسونگ مجهز به یک باتری 9800 میلی‌آمپر‌ساعتی خواهد بود که طبق گزارش‌ها از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می‌کند.

در‌حال‌حاضر اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است. با توجه به مشخصات فنی لو رفته به نظر می‌رسد نسخه پایه و پلاس تبلت گلکسی اس ۹ FE سامسونگ با استتقبال گرم کاربران مواجه شود و به فروش بسیار خوبی در بازار گوشی‌های هوشمند برسد.

خبر مرتبط: سامسونگ سری گلکسی تب اس ۹ FE را تایید کرد