بر اساس اطلاعات لو رفته از شیائومی پد ۷ پرو، مشخص شد این تبلت با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و سیستم عامل HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد.

شیائومی با معرفی پد ۶ مکس ۱۴ برای عرضه محصولات خود در سال آینده آماده می‌شود. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این برند در حال توسعه تبلت جدید خود با نام پد ۷ پرو است. بسیاری از مشخصات شیائومی پد ۷ پرو قبل از عرضه در پایگاه اطلاعاتی Mi Code منتشر شد.

پد ۶ پرو مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و نمایشگر ال‌سی‌دی ۱۱ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی و رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید ۱۳ است.

شیائومی پد ۷ پرو با شماره مدل N81A و اسم رمز sheng که یک ساز موسیقی چینی است معرفی شد. براساس اطلاعات منتشر شده، این کمپانی چینی ترجیح می‌دهد از نام آلات موسیقی به عنوان رمز در سری شیائومی پد استفاده کند. دستگاه یادشده دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن ۲۳۶۷ در ۱۴۸۰ و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی است.

مشخصات شیائومی پد ۷ پرو لو رفت

طبق گزارش‌های منتشر شده، پد ۷ پرو مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود بنابراین عملکرد بهتری از نسل قبل خواهد داشت. پشت این تبلت یک ماژول دوربین مربعی شکل قرار دارد که در آن دو سنسور اصلی و عمق تعبیه شده است. در قسمت جلوی این دستگاه یک دوربین سلفی وجود دارد. اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از مشخصات دوربین‌ها در دسترس نیست.

شیائومی پد ۷ پرو مانند نسل قبلی دارای چهار میکروفون و چهار بلندگوی استریو است .در حالی که کاربران منتظر ورود پد 7 پرو به بازار جهانی هستند مشخص شد این تبلت فقط در بازار چین عرضه خواهد شد. این دستگاه با سیستم عامل HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ راه‌اندازی خواهد شد. هنوز ویژگی‌های دقیق شیائومی پد ۷ مشخص نیست اما باید انتظار داشت که این دستگاه در بازار جهانی نیز عرضه شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که تبلت‌‌های سری پد ۷ شیائومی به‌طور رسمی با شیائومی ۱۴ اولترا در آوریل ۲۰۲۴ عرضه خواهند شد.

باید دید این کمپانی چینی می‌تواند پد ۷ پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ را با قمتی مناسب به بازار عرضه کند یا خیر؟

اخبار مرتبط: