گوگل اندروید 13 را در 24 مرداد ماه منتشر کرد و اولین آپدیت One UI 5 سامسونگ مبتنی بر اندروید 13 نیز در تاریخ دوم آبان ماه، یعنی تقریبا دو ماه و ده روز بعد، برای خانواده گلکسی S22 عرضه شد. از آن نقطه به بعد، این شرکت کره‌ای دستگاه‌های بی‌شماری را تا به امروز با این رابط کاربری جدید به‌روز‌رسانی کرده است. بنابراین، عرضه One UI 5 سریع‌ترین آپدیتی بوده که سامسونگ تاکنون آن را ارائه کرده است. این طور که به نظر می‌آید ارائه آپدیت های سامسونگ در سال آینده با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.

عملکرد شرکت سامسونگ برای عرضه آپدیت One UI 5 برای محدود نکردن آن به گوشی‌های پرچم دار فعلی و عرضه آن برای تمام گوشی‌های میان رده دیگر در سال 2023، بسیار قابل توجه بوده است. با این حال، به نظر می‌رسد که سامسونگ سال آینده می‌خواهد حتی بهتر از این عمل کند.

سامسونگ امروز در کره‌جنوبی پستی را منتشر کرد که در آن به سرعت عرضه One UI 5 برای تعداد زیادی از دستگاه‌های خود می‌بالید و به کاربرانش اطمینان می‌داد که قصد دارد نسخه‌های بعدی One UI را حتی سریع‌تر از قبل و برای تعداد بیشتری از گوشی های این برند عرضه کند.

آپدیت جدید وان یو آی ۵ سامسونگ

گرچه به نظر نمی‌رسد که این یک وعده واقعی و ملموس باشد، اما استنباطی که می‌توانیم داشته باشیم این است که سامسونگ قصد دارد در سال آینده میلادی بیشتر تمرکز خود را روی به روز‌رسانی‌های نرم‌افزاری بگذارد. ارائه آپدیت های سامسونگ کاری است که این شرکت واقعا باید آن را در اولویت قرار دهد.

سامسونگ شرکتی است که کار خود را با یکی از بدترین رابط‌های کاربری اندرویدی در سال‌های گذشته آغاز کرد، ما اکنون رابط کاربری آن اگر بهترین نباشد، لااقل یکی از بهترین‌هاست. با این وجود به نظر می‌رسد که این شرکت قصد توقف این روند را ندارد که هیچ، بلکه اتفاقا تصمیم گرفته تا گام‌های رو به جلو بیشتری بردارد و سیستم عامل اندرویدی خود را هرچه بیشتر بهینه‌سازی نماید.

سامسونگ علاوه بر این فاش کرد که گلکسی A52s 5G و گلکسی A32 گوشی‌های بعدی هستند که تا پایان سال جاری میلادی به One UI 5 مبتنی بر ندروید 13 مجهز خواهند شد. این اتفاق برای گوشی تاشو Galaxy Z Fold2 هم تا همین تاریخ رخ خواهد داد. عرضه گسترده این نرم‌افزار جدید برای خانوادهGalaxy S20 و Note20 در سراسر جهان تا پایان ماه جاری میلادی اتفاق خواهد افتاد.

خبر مرتبط: گوشی میانرده گلکسی A53 5G اندورید 13 را دریافت می‌کند