انتظار می‎‌رود دومین رویداد «Unpacked» شرکت سامسونگ در سال 2024 در ماه جولای، در پاریس برگزار شود. به نظر می‎‌رسد که در این رویداد، شاهد عرضه گلکسی Z Fold 6، گلکسی Z Flip 6 و گلکسی واچ و گلکسی بادز جدید باشیم. حال پیش از معرفی رسمی، تصویری از نمایشگر گلکسی Z Fold 6 به بیرون درز کرد.

اطلاعات لو رفته نشان می‎‌دهد که گوشی گلکسی Z Fold 6 صفحه نمایش بیرونی عریض‌‎تری نسبت به نسخه قبلی خود خواهد داشت. یکی از اینسایدرهای مطرح به نام «IceUniverse» نیز این موضوع را به طور کامل تایید کرده است. وی در این راستا، تصویری از صفحه نمایش خارجی این دستگاه در شبکه اجتماعی «ایکس» به نمایش گذاشت. این عکس کل گوشی را نشان نمی‎‌دهد اما می‌‎توان حاشیه‌هایی متقارن را در دو طرف نمایشگر گوشی گلکسی Z Fold 6 به طرز واضح مشاهده کرد.

galaxy z fold6 display

سامسونگ قصد دارد نسبت صفحه خارجی را در محصول جدید خود افزایش دهد تا کاربران بتوانند از گوشی در حالت تاشده نیز استفاده‌ای بهینه‎‌تر داشته باشند. بر اساس شایعات، این افزایش اندازه بازهم در حد گوشی‌‎های رقیب، یعنی Pixel Fold‌ و OnePlus Open ظاهر نمی‎‌شود و هنوز هم ابعاد این گوشی‎‌ها برتری دارد.

galaxz fold6

در جواب یکی از کاربران در ایکس، اینسایدر IceUniverse اعلام کرد که امسال فقط شاهد یک نسخه از گلکسی Z Fold 6 خواهیم بود. به نظر می‌‎رسد عرضه Z Fold 6 Ultra نیاز به زمان بیشتری داشته باشد و به این زودی‌‎ها شاهد این دستگاه نباشیم.

شایعات دیگری از این سری به گوش می‎‌رسند که بر اساس آن، سامسونگ در حال توسعه مدلی اقتصادی به نام گلکسی Z Fold FE بوده و علاوه بر آن، نسخه کوچکی از گلکسی Z Fold ظاهراً در دست توسعه است. توصیه می‎‌کنیم به این شایعات اعتماد نکنید زیرا برای شرکت سامسونگ تقریباً محال است که بر روی سه مدل مختلف از سری گوشی‎‌های Fold کار کند و هر کدام طراحی متفاوتی داشته باشند.