سامسونگ در خبری هیجان‌انگیز اعلام کرد که اپلیکیشن محبوب جیمیل به زودی برای نمایشگر خارجی گوشی‌های تاشو سری گلکسی زد فلیپ 6 و مدل‌های قدیمی‌تر، در دسترس خواهد بود.

سامسونگ درحال ارتقاء قابلیت‌های نمایشگر خارجیگوشی‌های تاشو سری گلکسی زد فلیپ است. این شرکت در به‌روزرسانی جدید، برنامه‌های کاربردی بیشتری را برای نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ 6 درنظرگرفته است که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به جیمیل در نمایشگر کاور در زد فلیپ، اشاره کرد.

سال گذشته، گلکسی زد فلیپ 5 با نمایشگر کاور بزرگ‌تر و کاربردی‌تر به بازار عرضه شد. اما قابلیت‌های این نمایشگر همچنان محدود بود و تنها امکان نمایش ویجت‌ها و اجرای تعداد محدودی از برنامه‌ها را فراهم می‌کرد. گلکسی زد فلیپ 6 اگرچه از همان اندازه‌ نمایشگر خارجی (3.4 اینچ) استفاده می‌کند، اما با اضافه شدن گزینه‌های بیشتر برای ویجت‌ها و برخی قابلیت‌های جدید، تجربه‌ کاربری بهتری را ارائه خواهد داد.

نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ از برنامه جیمیل پشتیبانی خواهد کرد

در جلسه‌ مطبوعاتی پیش از رویداد Unpacked، نمایندگان سامسونگ تأیید کردند که برنامه‌های کاربردی بیشتری درحال توسعه برای نمایشگر کاور گلکسی زد فلیپ 6 (و به احتمال زیاد زد فلیپ 5) هستند. جیمیل گوگل و مایکروسافت اوت‌لوک، از جمله‌ این برنامه‌ها هستند. با اینکه زمان دقیق عرضه‌ این قابلیت‌جدید مشخص نشده است، اما به‌نظرمی‌رسد کاربران گلکسی زد فلیپ 6 در زمان عرضه، امکان استفاده از این برنامه‌ها بر روی نمایشگر خارجی را به‌طور پیش‌فرض نخواهند داشت.

کاربران فعلی گلکسی زد فلیپ درحال‌حاضر می‌توانند از طریق قابلیت Good Lock سامسونگ، که به اجرای هر برنامه‌ای بر روی نمایشگر خارجی موسوم به “FlexWindow” امکان می‌دهد، به برنامه‌های جیمیل و اوت‌لوک دسترسی داشته باشند. بااین‌حال، به‌روزرسانی آتی، این‌قابلیت را به‌طورمستقیم بر روی نمایشگر خارجی در اختیار کاربران قرار خواهد داد و دیگر نیازی به تنظیمات اضافی نخواهد بود.