سامسونگ اخیرا دو گوشی میان‌رده جدید را در سری A عرضه کرده است. اما کاربران اعلام کردند که قیمت آن‌ها مقرون ‌به‌صرفه نیست. برای مثال قیمت A54 از ۴۷۵ دلار شروع می‌شود. از این رو اخباری درباره عرضه گلکسی F54 به عنوان یک گوشی ارزان قیمت‌تر در سایت‌های خبری منتشر شده است.

به گزارش SlashLeaks، سامسونگ گلکسی F54 را تا اوایل اردیبهشت در هند عرضه خواهد کرد. اما هنوز هیچ تایید رسمی از سوی سامسونگ مبنی بر عرضه این گوشی وجود ندارد. زمان بندی اعلام شده معقول به نظر می‌رسد زیرا دستگاه گواهی‌نامه‌های مختلفی را دریافت کرده و صفحه‌ پشتیبانی آن در هند و بنگلادش فعال شده است.

انتظار می‌رود گلکسی F54 سامسونگ دارای ماژول دوربین سه‌گانه باشد، طرحی که این شرکت کره‌ای امسال در تمام گوشی‌های پرچمدار سری S و همچنین دستگاه‌های میان‌رده سری A از آن استفاده کرده است.

طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی F54 از صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی امولد با رزولوشن FHD+ ۱۰۸۰×۲۴۰۸ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. همچنین قلب تپنده این دستگاه از تراشه هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۷۲۰ قدرت می‌گیرد.

دوربین گلکسی F54

ماژول دوربین گلکسی F54 دارای یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است. همچنین این گوشی احتمالا یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و شوتر ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. گلکسی F54 دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است که درون یک پانچ هول قرار می‌گیرد. این دستگاه اندروید ۱۳ را با نسخه رابط کاربری One UI 5.1 اجرا خواهد کرد.

گزینه‌های اتصال در Galaxy F54 شامل وای‌فای، هات اسپات، بلوتوث ۵.۱ و اینترنت 5G است. سنسورهای گوشی شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ و قطب نما می‌شود. علاوه بر این، این گوشی دارای یک باتری لیتیوم پلیمری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با یک بار شارژ می‌توانید مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید.

مقاله مرتبط: