تصاویر منتشر شده از گلکسی A۵۵، طراحی آن را فاش کرد که نشان می‌دهد این دستگاه با طراحی مشابه نسبت به نسل قبل ولی با فریمی متفاوت عرضه خواهد شد.

گوشی‌های سری A همیشه از ارزش خرید بالایی برخوردار بوده‌اند و سامسونگ در سال‌های اخیر سعی کرده دستگاه‌های میان‌رده خود را با طراحی مشابه عرضه کند. بر اساس تصاویر منتشر شده در OnLeaks، مشخص شد طراحی گلکسی A۵۵ نیز نسبت به نسل قبلی خود گلکسی A۵۴ تغییر چندانی ندارد. این گوشی جدیدترین نسخه از مدل‌های میان‌رده محسوب می‌شود که قرار است در چند ماه اخیر معرفی شود. براساس خبرها و درز اطلاعاتی قبلی اکثر مشخصات این دستگاه برملا شده است.

گلکسی A۵۵ بدون کوچکترین تغییر

این گوشی دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه در قاب پشتی است که به صورت عمودی و مجزا کنار هم قرار گرفته‌اند. دستگاه مورد نظر مجهز به یک سوراخ پانچ مرکزی در بالای نمایشگر جلو است که برای دوربین سلفی تعبیه شده است. تنها تفاوت بین طراحی گلکسی A۵۵ و A۵۴ در فریم آنها است. گلکسی A۵۴ مانند گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس فریمی با لبه‌های خمیده و روکشی مات دارد اما فریم دور گلکسی A۵۵ تخت و براق است.

طبق تصاویر، یک برآمدگی در سمت راست فریم دستگاه دیده می‌شود که دکمه‌های پاور و صدا روی آن قرار گرفته‌اند. این گوشی با ابعاد ۸.۲×۷۷.۳×۱۶۱.۱ میلی‌متری عرضه خواهد شد و برآمدگی دکمه‌های پاور و صدا به اندازه ۰.۶ میلی‌متر به آن اضافه می‌شود و نسبت به نسل قبلی خود بزرگ‌تر است.

با توجه به این‌که گلکسی A۵۴ اوایل فصل بهار با قیمت ۴۵۰ دلار در ایالت متحده عرضه شد بنابراین پیش‌بینی می‌شود گلکسی A۵۵ نیز در چند ماه آینده و در فصل بهار عرضه شود. در حال حاضر قیمت این گوشی مشخص نیست و باید دید این گوشی میان‌رده با ظاهری مشابه با نسل قبلی خود، می‌تواند نظر کاربران را جلب کند یا خیر؟

خبر مرتبط: