سامسونگ گلکسی A34 در رندرهای فاش شده و یک ویدیوی 360 درجه دیده‌شده است که نگاهی به این گوشی هوشمند به ما هدیه می‌دهد. رندر های گلکسی A34 توسط نشریه Giznext با همکاری استیو همرستوفر بانام مستعار Onleaks به اشتراک گذاشته‌شده است. گلکسی A34 به‌عنوان جانشین گلکسی A33 که اوایل سال جاری معرفی شد وارد بازار خواهد شد.

رندر های گلکسی A34 CAD نشان می‌دهد که در قسمت بالایی آن یک بریدگی قطره‌ای وجود دارد. صفحه‌نمایش از هر طرف با قاب‌هایی احاطه‌شده است که چانه ضخیم‌تر است. ازآنجایی‌که مدل قبلی دارای صفحه‌نمایش AMOLED بود، A34 نیز با همان پنل عرضه می‌شود. یک اسلات سیم‌کارت در بالا وجود دارد درحالی‌که لبه پایینی یک میکروفون، یک پورت USB Type-C و یک جک هدفون 3.5 میلی‌متری را در خود جای‌داده است.

سمت چپ گوشی خالی است، درحالی‌که لبه سمت راست دارای دکمه تنظیم صدا و کلید پاور است. پنل پشتی دارای سه حلقه دوربین سنتی است که یک واحد فلاش LED در کنار آن قرارگرفته است. این گوشی در رنگ مشکی دیده می‌شود و در زمان عرضه می‌توانیم انتظار بیشتری داشته باشیم.

Samsung-Galaxy-A34-render

در این اطلاعات فاش شده آمده است که سامسونگ گلکسی A34 ازنظر ابعاد 161.3 در 77.7 در 8.2 میلی‌متر خواهد بود. نمایشگر 6.5 اینچی این دستگاه خواهد بود. به‌غیراز این، هیچ اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند آینده سری گلکسی A وجود ندارد.

گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که سامسونگ دوربین عمق سنج را درگوشی‌های سری گلکسی A آینده خود حذف خواهد کرد. گلکسی A24، A34 و A54 مجهز به یک دوربین سه گانه متشکل از سنسور اصلی، لنز فوق عریض و یک واحد ماکرو هستند. برند کره جنوبی قصد دارد این کار را برای کاهش هزینه‌ها انجام دهد. انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی A34 در سه ماهه اول سال 2023 عرضه شود.

اگر این رندرد ها واقعی باشد نظر شما راجع به آن چیست؟

خبر مرتبط:‌ احتمال عرضه Galaxy Tab S8 FE