المپیک یک رویداد جهانی است که میلیاردها بیننده دارد. سفر مدیر عامل سامسونگ به این رویداد، فرصتی عالی برای معرفی محصولات جدید سامسونگ در المپیک و جذب مخاطبان گسترده و متنوع است.

سامسونگ الکترونیکس از حامیان قدیمی المپیک است. این شرکت دومین رویداد آنپکد سال را با بازی‌های امسال پاریس همسو کرد و در تاریخ 20تیرماه 1403 از گوشی‌های تاشو جدید، ساعت‌های هوشمند جدید، هدفون‌ها و حلقه گلکسی رونمایی کرد. انتظار می‌رود با آغاز المپیک در این هفته، جی یی لی، رئیس سامسونگ الکترونیکس، به پاریس سفر کند و با حضور در جشن‌ها، از این فرصت برای تبلیغ و معرفی محصولات جدید سامسونگ که این شرکت در این ماه رونمایی کرده است، استفاده کند.

لی آخرین بار در سال 2012 از المپیک لندن بازدید کرده بود. انتظارمی‌رود او به‌زودی برای شرکت در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس 2024 که در 5مردادماه 1403 برگزار می‌شود، به پاریس سفر کند. این اولین حضور او در مراسم افتتاحیه المپیک از زمان المپیک لندن 2012 خواهد بود. او در آن زمان همراه با خانواده‌اش از جمله پدرش، لی کن هی که رئیس گروه سامسونگ بود، به لندن سفر کرده بود.

سامسونگ تنها اسپانسر برتر المپیک (TOP) از کره جنوبی است. کمیته بین‌المللی المپیک تنها یک اسپانسر رسمی برای هر دسته تجاری تعیین می‌کند که دارای حقوق انحصاری بازاریابی است. سامسونگ بیش از سه دهه است که به عنوان اسپانسر برتر المپیک فعالیت می‌کند.

در سفر لی به پاریس، انتظارمی‌رود او از ورزشکاران ملی کره جنوبی حمایت کند و درعین‌حال محصولات جدید گلکسی از جمله گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را تبلیغ کند. سامسونگ همچنین 17000 دستگاه گلکسی زد فلیپ 6 نسخه المپیک را به پاریس ارسال کرده است که به ورزشکاران شرکت‌کننده در بازی‌ها اهدا می‌شود.