یکی از صفحه کلیدهای شخص ثالث معروف برای سیستم عامل iOS، کیبورد SwiftKey است و تنها چند هفته پس از اعلام مایکروسافت از پایان پشتیبانی از این نرم افزار، باید شاهد بازگشت کیبورد SwiftKey به iOS باشیم.

مایکروسافت در شهریور ماه امسال اعلام کرد که پروژه کیبورد SwiftKey را بدون هیچ دلیل روشنی برای کاربران iOS متوقف می‌کند و پس از آن این صفحه کلید معروف از اپ استور حذف شد.

کیبورد SwiftKey، یک جایگزین محبوب برای کاربران آیفونی است و خیلی از کاربران این سیستم عامل به جای استفاده از صفحه کلید پیش فرض آیفون، از این صفحه کلید برای استفاده می‌کنند. از این رو بسیاری از کاربران از حذف کیبورد SwiftKey از اپ استور ناراحت هستند.

مایکروسافت SwiftKey را به iOS بازگرداند

حال پس از گذشت چند ماه از این اتفاق مایکروسافت مدعی شده به دلیل بازخورد مشتریان، این نرم افزار به اپ استور iOS بازگشته است.

علاوه بر این کیتلین رولستون، سخنگوی مایکروسافت، در گفت‌وگو با نشریه The Verge گفته است که این نرم افزار به دلیل بازخورد کاربران به فروشگاه اپ استور iOS بازگشته است.

همچنین خبر بازگشت کیبورد SwiftKey به iOS در توییتر نیز به اشتراک گذاشته شده است و در مقابل یکی از کاربران مایکروسافت از کاربران خواسته تا برای دستیابی آنچه مایکروسافت برای این نرم افزار در نظر گرفته، منتظر بمانند.

اگر شما هم تجربه استفاده از صفحه کلید SwiftKey مایکروسافت در iOS را دارید، تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خبر مرتبط: ساخت iBook G3 با پرینتر 3 بعدی!