طبق رندرهای منتشر شده از گوشی تاشوی وان پلاس، مشخصات وان پلاس اوپن فاش شد.

گوشی تاشوی وان پلاس اوپن در حقیقت همان اوپو فایند N3 است که با تغییر نام تجاری خارج از چین عرضه می‌شود، در حالی که فایند N3 در دسترس کاربران چینی قرار می‌گیرد. افشاگر معروف ویبو در شبکه‌های اجتماعی رندرهایی از این گوشی تاشو را منتشر و مشخصات دقیق این دستگاه را فاش کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از مشخصات وان پلاس اوپن، این گوشی تاشو دارای صفحه نمایش اولد داخلی ۷.۸۲ اینچی با رزولوشن 2268 در 2440 پیکسلی و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز خواهد بود. این دستگاه با صفحه نمایش خارجی اولد ۶.۳۱ اینچی با رزولوشن 2484 در 1116 پیکسلی عرضه خواهد شد.

در بخش سیستم دوربین، ماژول دوربین از طراحی دایره‌ای شکل برخوردار است که در مقایسه با طرح‌های اولیه کمی بزرگ‌تر است. این ماژول از سه سنسور میزبانی می‌کند که شامل سنسور واید ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فو‌تو پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی می‌شود که زوم اپتیکال سه برابری را ارائه می‌دهد.

مشخصات-وان-‌پلاس‌-اوپن

این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است و برای عملکرد روان و یکپارچه دستگاه از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی و پشتیبانی از حافظه داخلی یک ترابایتی 0 UFS بهره می‌برد.

بر اساس اخبار منتشر شده توسط Digital Chat Station، گوشی تاشوی وان پلاس اوپن مجهز به یک جفت دوربین سلفی است که یکی 32 مگاپیکسل و دیگری 20 مگاپیکسل است. این دستگاه از یک باتری 4805 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کند.

انتظار می‌رود گوشی وان پلاس اوپن اواخر مهر ماه با قیمت تقریبی ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ دلار در ایالات متحده عرضه شود. باید دید این گوشی تاشو بعد از عرضه در ایالات متحده به بازار جهانی هم راه پپدا خواهد کرد یا خیر؟

اخبار مرتبط: