ساعت ردمی واچ ۳ لایت با قیمت ۵۵ دلار در بازار داخلی چین عرضه شد. این دستگاه جدید دارای صفحه‌نمایش امولد با قطر ۱.۸۳ اینچی است که آن‌ را بزرگتر از ردمی واچ ۳ می‌کند که با پنل ۱.۷۵ اینچی عرضه شد. با این حال، نسخه Lite ویژگی‌هایی مانند NFC و GPS را ندارد.

علی‌رغم کمبود برخی ویژگی‌ها، این ساعت هوشمند هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این دستگاه دارای سنسور ضربان قلب و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون است. علاوه‌بر این، ردمی واچ ۳ لایت می‌تواند میزان خواب و کنترل سلامت زنان را نشان دهد. همچنین این ساعت بیش از ۱۰۰ حالت تمرینی و بیش از ۲۰۰ تم را پشتیبانی می‌کند و تا ۵ متر مقاوت در آب دارد. شیائومی ادعا می‌کند در صورت استفاده متوسط دستگاه می‌تواند تا ۱۲ روز دوام بیاورد.

صفحه‌نمایش امولد ساعت ردمی واچ ۳ لایت یکی از ویژگی‌های برجسته این ساعت است. با فناوری امولد نمایشگری شفاف و روشن را در اختیار خواهیم داشت که خواندن متون و اعلان‌ها را آسان می‌کند. کاربران می‌توانند صفحه ساعت را با بیش از ۲۰۰ تم مطابق با اولویت‌های خود شخصی‌سازی کنند.

ردمی واچ ۳ لایت با قابلیت‌های جذاب

در اینجا باید یادآور شویم که فقدان ویژگی‌های GPS و NFC ممکن است برای برخی کاربران ناامید کننده باشد، اما قیمت مقرون به‌صرفه و سایر ویژگی‌هایی که بدان اشاره کردیم می‌تواند چشمگیر باشد. البته برای دسترسی به GPS می‌توانید دستگاه را به گوشی هوشمند متصل کنید.

همانطور که قبلا اشاره کردیم ویژگی‌های نظارت بر سلامت ردمی واچ ۳ لایت چشمگیر است. با استفاده از سنسورهای ضربان قلب و اکسیژن خون، کاربران می‌توانند سطح سلامت جسمانی خود را ردیابی و کنترل کنند. همچنین این ساعت دارای ویژگی‌های کنترل میزان خواب و نظارت بر سلامت است که ابزاری عالی برای سلامت بانوان خواهد بود.

در انتها، ساعت ردمی واچ ۳ لایت با پشتیبانی از ۱۰۰ حالت تمرینی افرادی را که به ورزش‌هایی مانند شنا، یوگا، دوچرخه‌سواری و بدنسازی علاقه دارند را تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین این ساعت هوشمند با مقاوتی که در برابر آب دارد می‌تواند برای شناگران مفید واقع شود.

اخبار مرتبط: معرفی ساعت هوشمند موتو واچ ۷۰ و واچ ۲۰۰