Redmi گوشی هوشمند Note 11T Pro را در ماه می سال گذشته با پردازنده Dimensity 8100 Ultra در چین عرضه کرد. بعداً این دستگاه با نام Redmi K50i در بازار جهانی عرضه شد. امسال، شایعات زیادی در مورد مدل های سری T ردمی وجود ندارد. البته شایعه عرضه ردمی نوت 12T Pro با مشاهده این گوشی در Geekbench کاملا تغییر کرده است. این لیست برخی از مشخصات کلیدی آن، از جمله پردازنده را نشان می‌دهد. در ادامه به جزئیات این اتفاق می‌پردازیم.

Redmi Note 12T Pro، یک میان رده قدرتمند

یک گوشی هوشمند ناشناخته شیائومی با شماره مدل 23054RA19C در وب سایت بنچمارک Geekbench ظاهر شده است. گمان می‌رود که این گوشی Redmi Note 12T Pro باشد، اما هنوز هیچ تایید رسمی وجود ندارد. این گوشی هوشمند در تست تک هسته ای ۱۲۲۴ امتیاز و در تست چند هسته ای ۳۹۲۱ امتیاز را کسب کرده است.

امتیاز geekbench ردمی نوت 12T پرو

علاوه بر این، شایعه شده عرضه ردمی نوت 12T Pro به صورت پیش فرض با اندروید ۱۳ خواهد بود. درون این گوشی هوشمند یک پردازنده هشت هسته ای با چهار هسته ۲.۰ گیگاهرتزی، سه هسته ۳.۰ گیگاهرتزی و یک هسته با فرکانس ۳.۱ گیگاهرتز است. نام رمز این مادربرد "Pearl" است که نشان می‌دهد می‌تواند همان پردازنده Dimensity 8200 Ultra باشد. این همان تراشه‌ای است که در گوشی شیائومی CIVI ۳ که به تازگی منتشر شده وجود دارد.

همچنین شایعه شده که Redmi Note 12T Pro دارای حافظه رم ۱۲ گیگابایتی بوده و از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. جزئیات دیگری از این گوشی هنوز مشخص نیست. با این حال، از آنجایی که Redmi Note 11T Pro در هند با نام Redmi K50i عرضه شد، احتمالاً جانشین آن در خارج از چین و بازار جهانی با نام Redmi K60i عرضه خواهد شد.

اخبار مرتبط: