شیائومی رسما طراحی و مشخصات فنی گوشی میان‌رده ردمی نوت ۱۲ تی پرو را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

مدت‌هاست شاهد انتشار اطلاعات درباره گوشی‌ شیائومی ۱۲ تی پرو هستیم و رندرهای زیادی از آن فاش شده بود، اما حالا با معرفی رسمی، می‌توانیم با اطمینان درباره مشخصات فنی و طراحی این گوشی صحبت کنیم.

ردمی نوت ۱۲ تی پرو مجهز به پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا خواهد بود. این تراشه یک نسخه بهبود یافته است که به‌تازگی در جدیدترین گوشی‌های میان‌رده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه همچنین دارای صفحه‌نمایش LCD بزرگ با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی و نسبت تصویر 20.5:9 است. نوت ۱۲ تی پرو با اندروید ۱۳ و آخرین نسخه انحصاری رابط کاربری شیائومی یعنی MIUI 14 به همراه ۱۲ گیگابایت حافظه رم عرضه خواهد شد.

طراحی دوربین Redmi Note 12T pro

طبق شایعات اخیر، ردمی نوت 12T Pro از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی ‌می‌کند، اما برای اطمینان بیشتر در مورد مشخصات باتری و شارژر باید منتظر اخبار رسمی از سوی شرکت شیائومی باشیم.

سازنده چینی گوشی‌های هوشمند از برنامه خود برای عرضه داخلی این گوشی گفت، اما احتمالا در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار اخباری مبنی بر عرضه جهانی ردمی نوت ۱۲ تی پرو خواهیم بود.

اخیرا یک گوشی هوشمند ردمی با کد 23054RA19C در گیک‌بنچ و 3C ظاهر شده است. برخی کارشناسان مجله‌های خبری معتقد هستند که این دستگاه ردمی K60i است که احتمالا در کنار نوت 12T Pro وارد بازار چین می‌شود.

شیائومی همواره در حال گسترش محصولات خود است و نوت ۱۲ تی پرو تنها یکی از محصولات میان‌رده این شرکت در سال جاری محسوب می‌شود. این گوشی با پردازنده قدرتمند، نمایشگر بزرگ و پشتیبانی از شارژ سریع مطمئنا برای مصرف‌کنندگانی که به دنبال دستگاه میان‌رده با عملکرد بالا هستند، ایده‌آل خواهد بود.

اخبار مرتبط: ردمی ۱۲ با شارژر ۳۳ واتی در راه است