روز شنبه یک نسخه جدید به سری ردمی نوت اضافه شد. شرکت ردمی در حال حاضر نسخه‌های مختلفی را با نام‌های متمایز عرضه کرده و همانطور که انتظار می‌رفت، Redmi Note 12R Pro نیز به این سری اضافه شد. این گوشی چند روز پس از عرضه ردمی Note 12 Turbo و ردمی Note 12 Pro 4G عرضه شد. این دستگاه یک میان‌رده محسوب می‌شود اما عملکرد خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، Redmi Note 12R Pro ارزان قیمت با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم، گواهی‌نامه IP53، صفحه‌نمایش OLED و اتصال 5G همراه است. در ادامه بیشتر به مشخصات فنیNote 12R Pro می‌پردازیم.

مشخصات فنی دستگاه

ردمی Note 12R Pro همان اندازه صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی اکثر گوشی‌های Redmi را حفظ می کند. این صفحه‌نمایش OLED با رزولوشن Full HD+، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیتی عرضه خواهد شد. همچنین این دستگاه دارای پانچ هول مرکزی برای دوربین سلفی است.

این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ مجهز می‌شود و این تراشه، ضعیف‌ترین تراشه کوالکام است. شاید این خبر کاربران را از ردمی Note 12R Pro نا‌امید کند، اما عملکرد برنامه‌ها به لطف ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 خوب خواهد بود.

ردمی نوت 12R پرو 5G مجهز به اسنپدراگون 4 نسل 1

از دیگر مشخصات فنی Note 12R Pro می‌توان به ماژول دوربین دوگانه ردمی آن اشاره کرد که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. این دستگاه انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی می‌گیرد. همچنین دکمه پاور این گوشی به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل می‌کند.

ردمی Note 12R با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI ۱۴ اجرا می‌شود. گزینه‌های اتصال گوشی شامل Wi-Fi 5، بلوتوث 5.1، GPS، جک صوتی 3.5، IR Blaster و درگاه USB Type-C است. این گوشی به دلیل داشتن گواهی‌نامه IP53 در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. ابعاد این گوشی 165.88×76.21×7.98 میلی‌متر و وزن آن ۱۸۸ گرم است.

قیمت ردمی نوت 12R

Redmi Note 12R در چین ۱۹۹۹ یوان (۲۸۹ دلار) قیمت دارد و تنها در یک نسخه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت داخلی در رنگ های مشکی، سفید و طلایی به فروش می‌رسد. این گوشی در ابتدا وارد بازار چین و پس از آن وارد بازار جهانی خواهد شد.

نظر شما در مورد جزئیات Redmi 12R Pro پس از معرفی چیست؟ به نظر شما این دستگاه تا چه میزان ارزش خرید دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: ردمی ۱۲ با شارژر ۳۳ واتی در راه است