تصاویر جدیدی از ردمی K70 پرو منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه از نمایشگری با روشنایی ۴۰۰۰ نیتی و دوربین Light Hunter 800 برای عکاسی در محیط کم‌نور بهره می‌برد.

شرکت ردمی قرار است فردا از سری Redmi K70 رونمایی کند، اما طی هفته گذشته تصاویر و اطلاعاتی را از نسخه پرو منتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده این دستگاه ضخامت ۷۵ میلی‌متری داشته و از صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی بهره می‌برد. اکنون این شرکت دوباره تصاویر بیشتری از ردمی K70 پرو به‌همراه مشخصات آن منتشر کرده است که تقریبا تمام مشخصات پرچمدار چینی را در اختیار ما می‌گذارد. البته این دستگاه قرار است به‌صورت اختصاصی در بازار چین عرضه شود، اما نسخه دیگری از آن با تغییر نام تجاری به نام پوکو F6 پرو طی هفته‌های آینده عرضه خواهد شد.

با نگاهی به تصاویر منتشر شده از ردمی K70 پرو مشخص می‌شود که این دستگاه از دوربین جدید Light Hunter 800 و تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد. همچنین شیائومی این دستگاه را به قابلیت «Night Owl» مجهز کرده تا علاوه‌بر سخت‌افزار مناسب برای عکاسی در شب و نور کم، این الگوریتم نویز تصویر را کم کرده و رنگ‌های بهتری را در محیط‌های کم نور ثبت می‌کند. البته باتوجه به شماره مدل سنسور، این نسخه از Light Hunter 900 به‌کار رفته در شیائومی ۱۴ و۱۴ پرو عملکرد ضعیف‌تری دارد. درحقیقت مدل 900 از سنسور ۱/۱.۳۱ اینچی بهره می‌برد درحالی که نسخه 800 از سنسور ۱/۱.۵۵ اینچی برخوردار است.

نمایشگر ردمی K70 پرو

ردمی K70 پرو اولین گوشی هوشمند جهان است که به نمایشگر ۴۰۰۰ نیتی مجهز می‌شود. گفته شده شیائومی صفحه‌نمایش TCL C8 را در این گوشی قرار داده که پیش‌تر در سری شیائومی ۱۴ تعبیه شده بود، البته این مسئله هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده است. بااین‌وجود این نمایشگر هم از رزولوشن 2K و مدولاسیون پهنای باند با فرکانس ۳۸۴۰ هرتزی بهره می‌برد که مشابه نمایشگر شیائومی ۱۴ است.

رویداد ردمی قرار است فردا ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران برگزار شود که در آن از گوشی‌های ردمی K70E، ردمی K70 و ردمی K70 پرو، لپ‌تاپ ردمی Book 16 (2024)، ساعت ردمی واچ ۴ و هندزفری ردمی بادز ۵ پرو رونمایی خواهد کرد. درصورت علاقه به اطلاع از اخبار این مراسم منتظر پوشش خبری در وب‌سایت علاالدین باشید.

اخبار مرتبط: